|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Jeg tømte oppvaskmasinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Vel, jeg betaler for programmene dine ved å reklamere på TV.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Spoler over, ser lite på tv som ikke er enten på opptak eller har vært pauset. Elsker PVR-dekoderen vår.
![]() |
#6 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Ser ikke på reklameTV med mindre jeg har tilgang til en PVR, da spoler jeg over. Kan ikke huske sist jeg så et helt TV lineært program på en reklamekanal.
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Ingenting. Jeg ser ikke tv på den måten. Jeg forholder meg ikke til sånn derre sendetider. I demand.
![]() |
#8 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Einaste eg ser live på tv er fotball og i pausene der rydde eg, sette i oppvaskmaskina, tar ut av vaskemaskina, henge opp klær. Eller bite negler mens eg vente på andre omgang.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Hadde jeg ikke sett på tv med reklamepauser hadde jeg aldri fått gjort noe særlig husarbeid. Jeg klarer ikke å sette på pause hvert 20. minutt for å gjøre noe jeg syns er dørgende kjedelig.
![]() |
#11 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Jeg ser sjølvsagt på reklamen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Jeg ser ikke på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Jeg ser så godt som aldri på tv på den måten, men ut fra ungenes tv-titting antar jeg de tror vi går på do, gitt hvor mye de skrur opp lyden i reklamepausene.
![]() |
#14 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Det jeg ser på TV ser jeg enten på NRK eller BBC, som er reklamefritt (
![]() |
![]() |
#15 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Ingenting. Jeg ser ikke på reklame. Jeg unngår å se programmer live, men programmerer heller og ser det senere slik at jeg kan spole over all reklame.
![]() |
#16 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Tar ut av oppvaskmaskinen, smører nistepakker, setter på en maskin med klær, nettsurfer eller spoler over reklamen. Blant annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Jeg gjør sjelden noe sånn veldig bevisst - er det noe jeg følger veldig med så sitter jeg vel og vegeterer i sofaen, men de gangene jeg ser sånn halvveis på ting, så går jeg jo fra i reklamepausen.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Ta ut av oppvaskmaskinen eller vaskemaskinen, sette på en tørketrommel, ta ut bosset, gå på do bl.a.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?Der jeg bodde før rakk jeg å gå på butikken i TV3 sine reklamepauser. Nå ser jeg ikke på tv mer.
![]() |
![]() |
|
|