Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 20:10   #321
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Stenges for flere brukere håper jeg du mener, ikke stenges som i legges ned?

Kanskje vi lissom tar inn 10 etternølere da, som må prøve medlemsskapet

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 20:19   #322
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kanskje vi lissom tar inn 10 etternølere da, som må prøve medlemsskapet

Lissom atte.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 21:24   #323
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det er veldig sannsynlig, lissom.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 21:25   #324
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi må stemme og sånt åsså lissom, så ikke sikkert alle får. Kan være litt strenge også teller trynefaktoren mye.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 21:31   #325
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Trynefaktor teller alt det, lissom. Eller nesten alt, bestikkelser kan også fungere.

Gammel 01-05-07, 21:39   #326
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Så da er det ikke håp for meg altså! :lei seg:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 21:59   #327
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Jeg har også registrert meg, men jeg skjønner ikke hva som er så fantastisk...
Registrerte meg for å finne noen jeg jobbet med, og det var jo koselig.
Men ellers er det dritkjedelig å sitte å lete etter folk...

Gammel 01-05-07, 22:10   #328
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Så da er det ikke håp for meg altså! :lei seg:

Det er alltid håp for kjekke jenter.

Gammel 01-05-07, 22:11   #329
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Kjekke jenter? Hadde noen kalt meg kjekk hadde jeg blitt ganske skuffet. :snufs:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 22:22   #330
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Kjekke jenter? Hadde noen kalt meg kjekk hadde jeg blitt ganske skuffet. :snufs:

Det er alltid håp for sexy jenter, skulle det være.

Gammel 01-05-07, 22:24   #331
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Det er alltid håp for sexy jenter, skulle det være.

og gutter...

Gammel 02-05-07, 00:39   #332
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trynefaktor teller alt det, lissom. Eller nesten alt, bestikkelser kan også fungere.

Ok, da bestikker jeg deg med en halvliter!
Du kan få den hvis du kommer den 16.juni på treffet lissom!

Gammel 02-05-07, 00:41   #333
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Ok, da bestikker jeg deg med en halvliter!
Du kan få den hvis du kommer den 16.juni på treffet lissom!

Får jeg og? Må vi dele????

Gammel 02-05-07, 00:44   #334
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Får jeg og? Må vi dele????

Vi bør vel få en hver, hvis hun skal ha en sjanse, lissom?

Gammel 02-05-07, 00:51   #335
Pastill
Pauset

Standard

Vi er de to på treffet.. de i grilldresser og med en skje hver i en liter is.

Gammel 02-05-07, 10:11   #336
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vi er de to på treffet.. de i grilldresser og med en skje hver i en liter is.

Ok, da tror jeg at jeg kjenner dere igjen!
Selvfølgelig blir det en på hver lissom!

Gammel 02-05-07, 10:40   #337
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med snille jenter?

Gammel 02-05-07, 10:44   #338
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Hva med snille jenter?

Det var vel egentlig det jeg mente å skrive i utgangspunktet. Men spreke, sjarmerende, sexy, flørtende, vakre jenter/kvinner har nok enda større muligheter, tenker jeg.

Gammel 02-05-07, 10:45   #339
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

... for ikke å snakke om barske, muskuløse og sexy menn.

Gammel 02-05-07, 10:48   #340
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Lissom-menn? Er det ordentlige mannfolk?

Neida Ryli. hihi

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.