|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Yngste: En skive dansk salami, en skive ridderost. Druer. Babybel. Vann. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Fireåringen: Salat med kylling, pastaskruer, osteterninger, eggebåter, mais og oliven. En yoghurt, liten rosineske og litt melon.
|
|
|
#23 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Her er det matpakke bare en dag i uka, og jeg har visst ikke vært så kreativ på en stund. To grove polarbrød med leverpostei og skinkeost, en fiskekake eller to-tre kjøttboller, og enten litt frukt i en egen boks eller en Ella's smoothie. Hun har pleid å få med en liten rosineske også, men nå har det visst vært tomt en stund.
|
|
|
|
#24 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Storebror i dag: en brødskive med brunost, en pære, 3 jordbær, en ostesnacks og en drikkeyoghurt.
|
|
|
#25 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?INgen kjølemulighet her heller. Ingen klager utenom at eldstemann ikke vil ha på brunost når det er ekstra varmt for all brunosten ligger igjen på mellomleggspapiret..
|
|
|
|
#26 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?6-åringen:
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Åtteåringen har med seg fire grovbrødskiver med henholdsvis salami, leverpostei, brunost og kaviar, en flatfersken og en vits, samt en flaske vann. Han har en liten kjølebag som han har maten oppi.
|
|
|
#29 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Liten kjølebag. Kan vi få se?
|
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?
Det er en sånn her, bare med annet motiv:
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Storebror som hater brødskive har en slik:
|
|
|
#32 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Ikke noe spennende her; to skiver med Gilde skinke (det må være Gilde...). Vi abonnerer på melk og frukt som hun får på skolen. Jeg har akkurat kjøpt matboks med kjøleelement i lokket. Håper det gjør at maten frister litt mer. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Boks 1: liten boks med blåbær, liten boks med melon, skive leverpostei |
|
|
|
|
|
#34 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?En speltlompe med brunost (rullet sammen), grove vafler med peanutsmør og rød babybell (gul fikk stryk her også). Frukt får de.
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?To med salami, en med servelat og en med et tynt lag jorbærsyltetøy. Tre cherrytomater og en gulerot. Vannflaske. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?13 åringen: 3-4 skiver. Ost og skinke, grovt peanøttsmør og en med smøreost. Cherrytomater og nøtter. Har skolefrukt.
|
|
|
#37 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Storebror og lillebror hadde en brødskive med servelat og agurk og en med prim. I tillegg hadde lillebror med seg youghurt. Storebror er med på matordning på skolen, men onsdager må de ha matpakke med seg. I tillegg får han frukt.
|
|
|
|
#39 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Vi har sluttet med fancy matpakker, var ivrg før. Nå smører 8- og 11-åringen matpakke selv, stort sett grove skiver med ost. I tillegg må de ha med frukt eller grønt. Hva de hadde i dag aner jeg ikke, siden de fikser dette selv etter at jeg har dratt på jobb.
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barna i matpakken i dag?Vesla ni år hadde en skive polarbrød med leverpostei, en yoghurt, en boks med moreller og en enda mindre boks med tørket banan. Vannflaske. |
|
|
|
![]() |
|
|