|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Hvilken farge ville du valgt på Nissan Leaf, av disse to? | |||
| Pearl White |
|
21 | 33,87% |
| Metallic Slate |
|
41 | 66,13% |
| Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pearl white eller Metallic Slate?
Forskjellen er at man kan velge flere utstyrsnivåer på den nye enn på den gamle, flere interiørfarger og setefarger, større bagasjerom, lengre rekkevidde, varmepumpeteknologi på oppvarmingen i bilen. Prismessig er den nye ganske mye dyrere enn den gamle. Du kan få 2013-modell av den gamle til 200.000 for en grei variant, vi ender på 270.000 ish for vår av den nye versjonen tror jeg.
|
|
|
#22 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Woop woop, nå blir det grå! Må tenke litt på videresalg og sånt, så da blir det nok best med grå. Gleder meg som en unge!
|
|
|
#23 |
|
Curlingkone
|
Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Vi landet på hvit. Ellers ville det nok blitt svart, men mannens bror har det, og da ville han ikke ha lik.
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pearl white eller Metallic Slate?6 uker til. Det passer perfekt, for jeg skal vel ikke på jobb før andre uka i august etter sommerferien.
|
|
|
#26 |
|
Curlingkone
|
Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Spennende.
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Holy Moly, her går det unna i svingene. Bilen kommer allerede nå i juni.
|
|
|
#29 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Ja, Nabojenta, jeg tror den blir tøff i mørk grå.
|
![]() |
|
|