Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Det ultimate spisebordet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-13, 20:17   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det ultimate spisebordet

Det ser jo veldig praktisk ut, Salt. Jeg får titte på det.

Men egentlig vil jeg ha noe som er mer ... zpezzielt. :aribehn:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:18   #22
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Dt20

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (97,1 KB, 68 visninger)
Gammel 12-06-13, 20:18   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Det elipseformede er fint da, du får jo kilt tre stykker på hver ende, to på hver ende har god plass.

Hm. Egentlig vil jeg at noen skal overtale meg til å kjøpe et ellipseformet, for da er det mer å velge i.

Men jeg må jo ta&føle på det.

- No. 4 -
Gammel 12-06-13, 20:18   #24
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det fineste spisebordet i verden(og som jeg har på kjøkkenet)er dette fra Riviera Maison.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg driftwood.jpg (153,0 KB, 73 visninger)
Gammel 12-06-13, 20:19   #25
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ooh, jeg likte hødnebøbordet.

Vårt forrige spisebord kom fra Hilmers hus. Men det var dønn solid i heltre eik. Da vi kjøpte her måtte vi selge det pga plassmangel.

Gammel 12-06-13, 20:19   #26
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hvis du forteller meg hva du vil ha kan jeg designe det og få det produsert for deg i Tyskland til høsten. Men det blir vilt dyrt. (Ikke pga meg, men pga produsenten i Tyskland...)

Gammel 12-06-13, 20:24   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Zulu, det likte jeg, egentlig. Jeg skal titte på det. Selv om jeg sverget av Bolia ved forrige spisebordkjøp før der igjen.

(Og jeg anbefaler ingen å billedgoogle Dt20 - det er åpenbart også noe dentalgreier. )

Nikki, det er sikkert veldig flott i den rette settingen, men ville blitt helt rart hos oss.

- No. 4 -
Gammel 12-06-13, 20:25   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Men Salt, jeg ve-he-het jo ikke hva jeg vil ha!

- No. 4 -
Gammel 12-06-13, 20:28   #29
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

(Og jeg anbefaler ingen å billedgoogle Dt20 - det er åpenbart også noe dentalgreier. )

Jeg fikk bare opp traktorer på første forsøk.

Vi har hatt dette bordet et års tid (eller to), og elsker det. Det blir drøye fire meter langt i full lengde.

Gammel 12-06-13, 20:34   #30
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt ultimate spisebord som jeg skal ha når ungene har blitt litt større og mer forutsigbare er Dina fra Stryn Møbelindustrier. Jeg vil ha det i gyllenbeiset flammebjørk, men de har også en mørk utgave ("mokkabeiset flammebjørk"). Det er en hel spisestueserie som er fantastisk fin - og koster flesk.

Jeg klarer ikke lime inn bilder fra iPaden, men du finner den her:
http://www.strynmobel.com/no/info/in...prod/spisestue

Bordet er fra 185 til 485 etter hvor mange ileggsplater du kjøper.

Gammel 12-06-13, 20:36   #31
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dina må du forresten ta & føle på. Det er hel ved altså!

Gammel 12-06-13, 20:39   #32
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men blir ikke det mindre effektivt når det ikke er firkantet? Også er jeg litt redd for at det blir litt clash med vårt strenge fuglebur av et hus?

Jeg har et elliptisk spisebord selv, det funker fint med to på enden altså. Selveste Superellipsen er også rundere i endene enn mange av kopiene som har en tendens til å være spissere. Vanskelig å si om det vil passe inn i ditt strenge hus da . Men jeg synes ikke en superellipse er jålete eller overdådig, heller. Men veheldig standard (på grensen til døllt) og helt sikkert ikke noe for din indre Ari .

Gammel 12-06-13, 20:40   #33
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Du kan kjøpe dette.

Gammel 12-06-13, 20:40   #34
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har dette og er veldig fornøyde.

http://www.bolia.com/nn-no/catalog/n...05_358473.aspx

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:42   #35
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi har dette og er veldig fornøyde.

http://www.bolia.com/nn-no/catalog/n...05_358473.aspx

Vi er også veldig fornøyde med det bordet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:43   #36
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vi er også veldig fornøyde med det bordet.

Og så har vi tre ileggsplater som kan legges i om man er skikkelig mange.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:43   #37
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Naver:

Gammel 12-06-13, 20:50   #38
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Og så har vi tre ileggsplater som kan legges i om man er skikkelig mange.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 21:18   #39
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Her synes jeg de har mye fint: http://www.kristensen.com//danish/pr...tid=6&subid=91

Gammel 12-06-13, 21:22   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.