|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du på Cubus?Eldste kan finne seg topper der, vi har kjøpt barnekjoler, collegeklær, undertøy, shortser til meg, bikini, et.c. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva kjøper du på Cubus?
Men man blir faktisk ekstremt klam på føttene av å stå og gå hele arbeidsdagen i sko innendørs, sitting får man jo kun gjort i sine 30min. pause. Så jeg kan faktisk forstå det, selv om jeg aldri byttet sokker i løpet av min karriere som butikkdame
|
|
|
#43 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva kjøper du på Cubus?Jeg fant ikke stort der i går, men en herlig snekkershorts til jentungen som jeg har lett etter lenge fant jeg endelig. Mulig jeg burde handle mer der til de av ungene mine som er litt bredere enn gjennomsnittet. Kikka på de fargede buksene til guttungen, men de så litt for vide ut i fasongen til ham.
|
|
|
#44 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva kjøper du på Cubus?Jeg kjøper for øvrig hva det skal være fra Cubus på Nesbyen når vi er på hytta i to uker uten muligheter til å vaske klær og vi aldri klarer å ta med nok skift. De må gni seg i hendene over alle hyttafolka uten vaskemaskin.
|
|
|
#45 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva kjøper du på Cubus?Divine, jeg har faktisk handlet på Cubus på Nesbyen og Gran på Hadeland og synes at begge butikkene har et helt annet utvalg en Cubus her i byen. Kanskje fordi kofferten har vært tom for alternativer? Det har jeg ikke tenkt over.
|
|
|
#46 |
|
Borte
|
Sv: Hva kjøper du på Cubus?Cubus i din by, Gullet, og i min by er det enda verre, minner ganske mye om et litt rotete lagersalg. De er rett og slett ikke så fine som feks. Lindex, H&M og VeroModa som er kjedebutikker med lignende konsepter.
|
![]() |
|
|