|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Solfaktor i ansiktet
Ok, då får eg forske litt på kor eg får kjøpt det og om det er med parabener. For det utgår.
|
|
|
|
#22 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solfaktor i ansiktetCosmica sin for barn fungerer supert for meg. Har faktisk ikke vært særlig plaget med soleksem etter at jeg byttet til det merket heller. Har veldig sensitiv hud. Dermalogica brukte jeg som kremer for noen år siden men de var faktisk for "sterke" for meg, det var som å sette fyr på ansiktet hver gang jeg smurte meg.
|
|
|
#23 |
|
Live and let live
|
Sv: Solfaktor i ansiktetJeg er som deg, og er veldig fornøyd med Decleor sin solfaktor 30 til ansiktet. Ingen kviser, og jeg blir jevnt brun, og uten "solskadeflekkene" som gjerne kommer (sånne mørkere felter) om jeg ikke har solkrem.
|
|
|
#24 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Solfaktor i ansiktetRask googling sier at Clinique sin CC krem er fri for parabener. Solfaktor 30. Min hud tåler den altså veldig bra og jeg sliter med samme problem som deg.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Solfaktor i ansiktetJeg bruker Lancaster spf 30 i ansiktet, blir jevnt og fint brun, er lett for huden og føles ikke veldig fet på. |
|
|
|
![]() |
|
|