|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Nabokrangel om treJeg får fysisk vondt inni meg av slikt. Både for de som brukte energi på å få treet hugget og de som brukte energi, penger og bloggplass. Og hva gjør man med ungene av å drive på slik? "Nå vet jeg hvordan Norge egentlig er"
|
|
|
#42 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Nabokrangel om tre
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nabokrangel om treJa,ja noe må man jo ha å fordrive tiden sin med....... |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Du har rett. Grantrær er jo så lette å klatre i, spise i og ha sex i. Det er nok faktisk selveste livets tre.
|
|
|
#45 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#46 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nabokrangel om treDet MÅ jo være litt psykiatri involvert i sånt?? Når man rett og slett ikke klarer å bare la ting gå, men MÅ fortsette til the bitter end når man "vet at man har rett"?
|
|
|
#47 |
|
Mother of Dragons
|
To kverulanter som slåss i retten må da være alle advokaters våte drøm.
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nabokrangel om treDjeasus..... Fins det ingen instanser som har som oppgave å beskytte absolutt tullingerTM mot seg selv!?
|
|
|
#49 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Nabokrangel om treLokalavisa her har sluttet å skrive om dem, og det sier litt når vi har en real møkkaavis på 10 sider hvor av 5 er reklame.
|
|
|
#51 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nabokrangel om treHerre. Jeg trodde Madicken var alvorlig.
|
|
|
#52 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nabokrangel om treJeg syns egentlig begge disse familiene er duster. Jeg hadde aldri kjørt en rettssak for å få beholde et stort tre i hagen min. Om naboen hadde klaget mye, så hadde jeg bedt ham/henne om å fjerne treet selv. (Jeg antar slikt må bekostes av naboen?)
|
![]() |
|
|