Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fraværsmelding

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 21:26   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fraværsmelding

Jeg har skjønt at jeg er savnet og det er jo veldig smigrende for en selvopptatt gammel røy.

Det har seg slik at jeg er i en ganske ny og veldig krevende jobb, som bare blir mer og mer krevende, uke for uke. Forrige uke jobbet jeg nær 60 timer, i tillegg til at det var sosiale ting, barnebursdager og sånn. Hvis jeg er hjemme før Lille har lagt seg, så prioriterer jeg tid med henne. I tillegg trenger jeg tid med Kjære, vi har hatt et hektisk halvår med oppussing, jobbytte, etterutdanning, mye reising og hva_har_du.

Så det sier seg selv (håper jeg) at jeg ikke har tid til å delta så aktivt på FP som jeg har lyst til. Dette er jo tross alt bare en hobby, men en kjær hobby. Jeg er lei meg for å ikke ha tid til å arrangere matkurs, og tilsvarende lei meg for å ikke ha tid til å pusle med matsidene. Det er jo liksom mine babyer, det, da.

Når det gjelder alt mulig bråk, ryktespredning og annet uvesen, så håper jeg at det er en del av forumets voksesmerter og at det går over. At vi kommer styrket ut av det og blir et enda bedre forum. Det er så utrolig mange flotte mennesker her, mange jeg liker og mange jeg er oppriktig glad i, at jeg håper det har livets rett.

I oktober er jeg kanskje arbeidsledig, da blir det mye tid her. Eller jeg har fått en ny og tilvarende sinnsvak spennende og krevende jobb. Da blir det nok litt mindre. Men enn så lenge; nyt våren og husk at forumet aldri blir bedre enn summen av oss som er her.

(PS:jeg leser jo PM om det skulle være noe helt spesielt i matveien eller noe.)

Sist redigert av Harriet Vane : 02-05-07 kl 21:42.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:27   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fraværsmelding

Har du vært borte? :???:

Gammel 02-05-07, 21:27   #3
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kos deg i RL! Vi sees igjen her når du får bedre tid!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:29   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi snakkes Madimmen!

Ikke jobb for mye.

Sist redigert av Kirsebær : 02-05-07 kl 21:47. Årsak: Noen fortalte meg i en prikk hva smilekoden var...
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:35   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har savnet deg, men har forståelse for at FP ikke har stor prioritet om dagen. Burde kanskje ikke si at jeg håper du blir arbeidsledig til høsten. Håper uansett at du kommer sterkere tilbake senere!

Gammel 02-05-07, 21:35   #6
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Kos deg med ny-jobben og regner med at du kommer sterkere tilbake ved en annen anledning.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:36   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Har du vært borte? :???:

Ikke borte, men ikke her så mye.

Jaså, ja. Du har ikke savnet meg, du altså? :snøft: :dramastemme: Neivel, neida, hvis det er slik det skal være...

Gammel 02-05-07, 21:38   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ikke borte, men ikke her så mye.

Jaså, ja. Du har ikke savnet meg, du altså? :snøft: :dramastemme: Neivel, neida, hvis det er slik det skal være...

Tullemus.

Gammel 02-05-07, 21:40   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Regner med at du har fullt opp å gjøre på jobb fram til september, og jeg håper selvfølgelig at du gjør en strålende jobb!

Du er savnet, men da er det ekstra koselig å "se deg" igjen!

Gammel 02-05-07, 21:41   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Tullemus.

Ja, det er jeg blitt kalt innimellom.

Gammel 02-05-07, 21:43   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har savnet Mim. :snufs:

Gammel 02-05-07, 21:45   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har merket Mim's fravær godt på matsidene.

Godt å høre at du har det bra, i en travel, travel hverdag.

Gammel 02-05-07, 21:46   #13
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, det er jeg blitt kalt innimellom.

Luremus, da?

Gammel 02-05-07, 21:47   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Luremus, da?

Ikke noe særlig.

Gammel 02-05-07, 21:47   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Luremus, da?

Æsj, det skulle jeg akkurat skrive.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:48   #16
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg heier på deg Mim. Du har en veldig viktig jobb å gjøre, og en familie å ta vare på også.

Ikke vær så lenge og langt borte at du glemmer hvor vi er da!

Gammel 02-05-07, 21:50   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får sette oss ned og telle dager til oktober, da. Det er jo ikke mer å gjøre med det. :snufs:

Gammel 02-05-07, 21:50   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JEG synes du skulle være mye mer her og ikke på den dumme jobben.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:53   #19
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har savnet Mim. :snufs:

Jeg også. Håper du kommert tilbake senere når du har bedre tid, Mim!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:55   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

JEG synes du skulle være mye mer her og ikke på den dumme jobben.

Ikke hør på Scarlettah - hun er rammet av demensis gravidarum, og vet ikke hva hun sier eller gjør.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.