|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fjellpiper
|
Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?Vi skal være ca en uke i Trondheim i sommer, og jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med tips til hvordan bo best mulig med mann og to barn i nærheten av Trondheim, helst uten at det koster like mye som to hotellrom... Har prøvd å finne en ferieleilighet uten å få helt klaff. Er det noen som vet om Sandmoen Bed and Breakfast kan anbefales? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?Har du sjekket www.finn.no om det ligger noe der til leie?
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?Vi er hjemme selv da, drar bort 30.juli (er planen). Ellers hadde det sikkert gått ok å låne vårt.
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?Jeg har ikke giddet sandmoen, tror jeg - det er innmari usentralt altså. (ikke en eneste butikk i gåavstand)
|
|
|
#6 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?
Det er ikke så mye togstøy der. Siden lokaltogene stopper utenfor og kjører i lav hastighet. De to godstogene i døgnet høres, men det er ikke plagsomt mye støy. Flere av rommene har vindu vendt fra toglinja.
|
|
|
#7 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?Tusen takk for alle innspill! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?Ja, det er sant at det er stasjon der - det har jeg glemt.
|
![]() |
|
|