|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kald på føttene
|
Hvilke telefoner har foreldrene dine?Hvilken telefon funker for en 66-åring av det ikke spesielt teknologisk bevandrete slaget? Det må bli en smarttelefon av et eller annet slag, men jeg er usikker på hvilken.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Husker ikke hva pappa har, men mamma har en iPhone 4. Men hun var litt opptatt av å ikke skulle være gammel.
|
|
|
#3 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Moren min har en Sony Xperia et eller annet. Faren min en HTC han ikke klarer å bruke helt.
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Foreldrene min har iPhoner. Men de er veldig techy savvy, og har bedre utstyr enn meg på alt av elektronisk utstyr.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Mamma hadde iPhone 3GS og 4, nå har hun Samsung Galaxy S3. Hun er 61.
|
|
|
#6 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?iPhone vil være ganske så bortkasta på mora mi, jeg tror vi må litt ned i prisklasse hvis bruken hennes skal forsvare prisen.
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Jeg ville valgt samme slag som jeg selv (eller andre søsken) hadde, siden det er langt lettere å være brukerstøtte på en modell man kan selv. (Min mor kjøpte seg riktignok HTC, da de ikke hadde iphoner inne den uken hun bestemte seg for å kjøpe smarttelefon, men hun klarer seg fint uten videre support. (Pappa, derimot, har en gammel dumtelefon og bruker den knapt. ))
|
|
|
#8 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Mamma har en Samsung S2 som er litt over ett år gammel tror jeg. Stefaren min har noe lignende, mulig det er en Sony smarttelefon. Svigermor som straks er 70, har en Samsung Galaxy Note 2, og hun elsker den, stor skjerm=stort tastatur, den kan jeg anbefale
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Mamma har en liten klapptelefon. Er 3-4 år gammel. Liten skjerm. Brukes kun til å ringe og sende sms og ta noen bilder med. Hun vil ikke ha noe annet.
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Mine har iphone.
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Pappa har Samsung S3. Han bør være teknisk anlagt, han jobber som software ingeniør, men det tok minst tre dager før han klarte å ta telefonen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?
Tja, iPhone er jo det enkleste av det enkle da. Jeg hadde valgt iPhone til en lite oppdatert 60-åring om jeg skulle bestemme, men de er jo noe dyre, ja. iPhone 4 er kanskje ikke så ille?
|
|
|
|
#13 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?iPhone vil unektelig være lettest, særlig siden supportavdelingen (dvs meg) også har den. Er iphone4 fortsatt brukbar?
|
|
|
#14 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Mine har iphone 4, samme som meg.
|
|
|
#15 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Pappa har en Nokia 3310. Han byttet den ut med en noe nyere Nokia-modell for noen måneder siden fordi batteriet var blitt så dårlig og ny telefon var billigere. Hørte ikke noe fra han på evigheter, så fikk jeg plutselig en SMS: "Har fått nytt batteri til gamle telefon. Kan ringe igjen."
|
|
|
#16 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Begge har iphone, 4 tror jeg. Pappa har fått gjennom jobben og trenger stadig hjelp til å se og sende bilder. Mamma har kjøpt selv, men sliter innimellom også med bildedelen.
|
|
|
#17 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Moren min har en fancy Nokia som hun ikke har lært seg å bruke til annet enn å ringe og sende sms. Broren min og jeg har snakket om at den neste telefonen hennes kanskje bør være en iphone, slik at det blir enklere å hjelpe henne når hun står fast.
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?Enkleste Samsung.
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke telefoner har foreldrene dine?iPhone 4, håndterer telefonen bedre enn antatt.
|
![]() |
|
|