|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Barneklær i SpaniaBabyene er iferd med å vokse ut av str 62, så vi må inn i ny størrelse mens vi er i Spania i 3 uker i sommer. Tenkte å handle litt der-men hvor går jeg? Zara er en selvfølge, men hvor ellers finner jeg babytøy? Bodyer, sokker og basisklær, men gjerne også finklær. Tips meg!
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barneklær i SpaniaMayoral er vel spansk, så vil tro de litt finere butikkene kan ha det? Mulig det og er H&M noen steder? Zara har nok mye fint uansett.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barneklær i SpaniaOfte finnes det egne Mayoral butikker. De har mye fint |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Trøtt
|
Sv: Barneklær i SpaniaTakk for tips! Jeg er ikke så glad i Primark, har ikke vært fornøyd med passformen på klærne derifra. el Corte Ingles hadde jeg glemt, der kan man jo finne det meste! Carrefour har ofte bra og råbillige basisplagg, det er jammen meg sant. Kjøpte noen søte sommerdrakter der når eldste var baby.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barneklær i SpaniaPrenatal er vel en vinner , i tillegg har de chicco , Sergent major i noen steder , zippy . |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Barneklær i SpaniaJeg har nettopp vært på Carrefour i Italia, kjøpte bikini til meg selv, badebukse til mannen, Hello Kitty shortsdrakt til minstejenta. De hadde mye greie basisplagg til babyer, så det ut som. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Barneklær i SpaniaSjå om du finn ullbodyar frå ManyMonths. Dei sel dei ikkje i Norge lenger.
|
|
|
|
#9 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Barneklær i SpaniaJeg liker www.gocco.es Pene klær til en grei pris. |
|
|
|