|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan pakke for en dag i park?Hva har dere med når dere skal være en dag i en fornøyelsespark? Uten bading.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Hm, nå er jeg ikke spesielt bevandret i parker, men jeg har med minst mulig. Legger evt regntøy i bilen hvis overhengende fare for mye regn. Solkrem på før vi drar, er det mye sol, så tar vi gjerne med. Ellers trenger jeg solbriller og penger. Mobil. Ungene evt caps. Mat tar vi sjelden med (men det hender), og vannflasker er av og til med. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Ja, våtservietter er ikke alltid så dumt. Håndsprit tar jeg med overalt. Plaster hadde jeg ikke tatt med, det får man vel ved behov. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Vi tar med vannflasker, kamera, litt mat, klær etter vær, armbånd med telefonnummer om vi har unger i den alderen, våtservietter og kanskje noe frukt.
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Ekstra klær etter behov hos barna, dine er jo ganske store. Jeg har ikke med skift til storebror mer, men har med til lillesøster. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Mat og bleier til babyen, våtservietter, solkrem og kamera.
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Hm. Kanskje vi rett og slett skal kjøpe mat i parken, da... Det hørtes fristende ut å ha med minst mulig. Samtidig som jeg vet at det sparer oss for mye penger om vi har med 4 brødskiver i sekken. Og da blir det fort kjøleelementer, drikke, enda litt mer mat, osv. Både jeg og minsta fryser lett, så vi bør ha med genser til å dra på oss. Kameraet har jeg ikke hatt fremme på lenge, det blir med mobilbilder.
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Vi har vært i Djurs fire av syv dager sist uke og har med mindre og mindre for hver dag. Vi har med litt snacks (typ ferdigsmurt knekkebrød og kjeks) og vannflasker, en bok til hver av de voksne og mobiltelefon (med godt kamera). Penger, håndsprit og solkrem. En genser til hver hvis det kanskje kan se ut til å bli litt kjølig. Orker ikke dra på mye i parker. På stranda derimot, der har vi med m-y-e. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Har ikke med så mye i parker, men litt kjeks, vannflasker, kanskje noe frukt, kamera og solkrem. De siste fornøyelsesparkene vi har vært i var Liseberg og Dolfinarium, og da kjøpte vi mat der. Hadde jeg skulle dratt til Tusenfryd, hadde jeg pakket mat i tillegg siden maten der er smakløs og dyr. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Vann, gjerne en genser eller jakke. Det er stort sett det. Ja, og så kamera.
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Vi har alltid med niste. Fryser et par kuli (juicebokser) som brukes til kjøleelement. Pakker i poser/matpapir, så blir sekken lettere etter hvert. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Minst mulig. Men vi har ofte både det ene og det andre i bilen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Jeg pleier å ha med drikke inn i parken. Gjerne flaske a'la Olden som det går an å fylle på etterhvert og kaste etterpå. Det er ofte brus og slush som selges og det både smaker fysj når det ikke er kaldt lenger, og tiltrekker seg veps. Jeg pleier også å ha med noe niste, feks frukt eller brødskiver. Har liten ryggsekk på ryggen, merker det ikke engang.
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Vann, solkrem og kamera. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?Hos oss pleier begge de voksne å ha med sekk. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?
Det høres ut som oss. Vann å drikke og noe mat med. Jeg fyller flaskene underveis. Det blir fort dyrt å kjøpe alt.Vi har også barn som plutselig blir sultne eller sure på lavt blodsukker, da er det greit å ha noe tilgjengelig.
|
|
|
#20 |
|
Ute av drift
Sv: Hvordan pakke for en dag i park?
Ja, det er noe sånt vi pleier å ha med. Men det er så kjedelig å drasse rundt på alle disse jakkene og vannflaskene og alt.
|
![]() |
|
|