|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kindlebokanbefalinger?Jeg er veldig låst i krimverden både når det gjelder bøker og TV/film. Jeg liker også fantasybøker. Men jeg føler at jeg trenger å utivde horisonten min litt. Jeg orker ikke klissete romatiske bøker, men er ellers åpen for det meste, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Kindlebokanbefalinger?Jeg har akkurat lest Ender's game serien av Orson Scott Card. De likte jeg godt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Kindlebokanbefalinger?Jeg har også lest Ender's game nettopp. Jeg likte den første best, de andre var ok. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Kindlebokanbefalinger?Philippa Gregory sin serie om the Cousins wars (Rosskrigene) The Lady of the Rivers, The White Queen, The Red Queen og the Kingmakers Daughter også kommer The White Princess i august. Sist redigert av MsM : 19-07-13 kl 23:08. Årsak: Feil forfatter |
|
|
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Kindlebokanbefalinger?The Ocean by the End of the Lane - Neil Gaiman. En dæsj fantasy
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Kindlebokanbefalinger?Takk for forslag så langt. Jeg har lastet ned et par av disse. Men kom gjerne med flere forslag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Kindlebokanbefalinger?Noen flere? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Kindlebokanbefalinger?Joda. Khaled Hosseinis bøker synes jeg rett og snett er nydelige |
|
|
|
![]() |
|
|