|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkeliste teltturhttp://ut.no/artikkel/1.7753817
![]() |
#3 |
Står på egne ben
![]() Sv: Pakkeliste teltturVi var på Moysand på denne tiden i fjor. Veldig bra der. Ta med kjele til induksjons ovn. Flott kjøkken der for teltere og andre. Grill får du på biltema eller noe. Skal finne frem pakkelista mi til telttur senere i dag. Vi drar på søndag og været er lovende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Pakkeliste teltturHar dere telt av typen "hustelt", så kan det være greit å ha med en matte å ha bunnen på "stua". Bord og stoler med mindre dere har benk i nærheten. Kost og støvbrett har svigermor (dreven teltcamper) alltid hatt med.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
![]() Sv: Pakkeliste teltturHusk egen kontakt til strømmen. 16 amper rundstikk. Du får kjøpt overganger på biltema. Husk lang skjøteledning på trommel. Langt til strøm på noen av plassene på Moysand. Glad ohlson har noen geniale led kamper som kan lades opp som ei lampe lyser godt opp i teltet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Pakkeliste teltturDu må ha overgang ja for å få koblet deg til strøm. Ikke vanlige kontakter på campingplass, men du får ofte kjøpt den overgangen på campingplassene også i butikken der. Blir et slags adapter du trenger. Skal legge inn fra pakkelista mi i kveld når jeg begynner å pakke. Vi har med mye når vi skal på telttur da, for vi har egen henger bak bilen til alt av utstyr. Luksuscamping heter kanskje det vi drar på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Pakkeliste teltturTakk Elisabeth. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Pakkeliste teltturFørstehjelpsutstyr ville jeg hatt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Pakkeliste teltturBadminton, frisbie, mynter til dusj, et par store plastkasser for å pakke utstyr i (kopper, fat, mat osv) så unngår dere evt søl og skitt i bilen.
![]() |
![]() |
#12 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Pakkeliste teltturMoysand ligger ikke særlig avsides så det meste er mulig å få tak i innen maks ti minutters kjøretur - sånn om du skulle ville se behovene an litt.
![]() |
#13 |
wizzzard
|
![]() Sv: Pakkeliste teltturKjølebag?
![]() |
#14 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkeliste teltturVifte eller vifteovn med kald og varm luft.
![]() |
#15 |
Står på egne ben
![]() Sv: Pakkeliste teltturHer er pakkelista mi: Sist redigert av Elisabet : 19-07-13 kl 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Pakkeliste teltturEg har gjerne med solsegl eller presening til å spenne opp mellom telt og bil. Greit å kunne sitja i skuggen av og til. Parkerer bilen foran teltopning for å få litt privatliv.
![]() |
#17 |
Står på egne ben
![]() Sv: Pakkeliste teltturTørkestativ har jeg glemt å skrive på pakkelisten min gitt. Pleier å ha det med. Vi bruker sånne sammenleggbare fra Skeidar. De er geniale ved at de tar liten plass sammenlagt, men så er de lett å sette enten ute eller flytte inn i teltet om kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkeliste telttur
Svisj, så skal jeg på Skeidar og.
![]() |
#19 |
Står på egne ben
![]() Sv: Pakkeliste teltturDet er noen år siden vi kjøpte den lampa vår, men det er en svart sak med masse lysdioder som skrus av og på med bryter og må lades på strøm, men kan også brukes uten strøm når den er ladet. Tror ikke den var så veldig billig så vidt jeg husker, men den er veldig fin på campingtur. Skal høre med mannen når han kommer hjem igjen etterpå hvilket merke den er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Står på egne ben
![]() Sv: Pakkeliste teltturDen lampa vi har er ikke dyr. Koster kr 149,- på Clas Ohlson. Den heter LED arbeidsbelysning Artikkelnummer 36-2421, og er genial til camping. Kan lett henges opp i taket i telt stengene og er oppladbar og lyser veldig godt, men ikke for sterkt. Du kan laden den enten på strøm eller i bilen, men en lading varer lenge. Sist redigert av Elisabet : 20-07-13 kl 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|