|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Høstsko til barnehagestarter?Villemann på 16 mnd starter straks i barnehagen, og vi må nok kjøpe litt utstyr. Men hva slags sko går vi for? Han går ganske bra, dvs. løper overalt, er sjelden i ro i mer enn et par sekunder om gangen, og har foreløpig bare gått i enkle skinnsko, men vi trenger nok noe mer robust, gjerne som holder ute litt vann.
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Høstsko til barnehagestarter?Vanlige joggesko nå og Gore Tex joggesko når høsten/regnet kommer? Feks fra Viking.
|
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Høstsko til barnehagestarter?Hvordan er føttene hans?
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Høstsko til barnehagestarter?Superfit har veldig gode sko til de minste synes jeg. Jeg har vekslet mellom det og ecco til de har blitt litt større, da har det blitt mye viking.
|
|
|
#6 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Høstsko til barnehagestarter?Til snuppa har vi likt Superfit og Ecco, mens Viking egentlig er for brede i lesten. Villemann har egentlig også smale føtter og tynne legger, så jeg må kanskje se på de samme merkene også der? Heldigvis er det en Ecco-butikk på storsenteret her, så jeg håper jeg finner noe. Jeg målte foten til så vidt passert 11cm=str 18 ifølge Ecco, så da burde vel 20 holde dersom det er en ikke for bred modell.
|
![]() |
|
|