|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Alle tre!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Jeger ikke sikker på om han vil skjønne den, men det er strengt ratt ikke nødvendig, da det er musikken som har hovedrollen. Det er lurt å høre på musikken før man far, deg er gøy å kjenne igjen sangene. Det er bare å Google we will rock you, så kan man nese historien og få en oversikt over låtene.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
iPhonsk kan være veldig søtt noen ganger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Han har nok hørt mange av sangene allerede, men det er et godt tips. JEg har mer lyst på we will rock you enn lion king.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Hvis man ikke ser så godt kan det godt være man må nese historien hvis man skal få den med seg på en ifon.
|
|
|
#9 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken musical til 11-åring?We will rock you var fantastisk. Men, det er mer en konsert enn en musical egentlig. Hårfint innenfor musicalsjangeren vil jeg tro. Jeg elsket den. Det samme gjorde tolvåringen min, og fjortenåringen, og åtteåringen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Jeg ble helt overveldet av lion king, den var veldig bra, altså.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Lion King har veldig fascinerende kulisser. Helt utrolig at det går ann, men jeg sovnet et øyeblikk til den fordi jeg var litt trøtt den dagen vi var der. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Den michael jacksongreia kan definitivt være en mulighet, men jeg har liksom bare sett halvgode kritikker på den. Han liker abba og mamma mia, men jeg tror han liker noe annet bedre egentlig. Queen er jo virkelig bra musikk.
|
|
|
#15 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Det er nok et veldig godt svar. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Les miserables kunne han sikkert også like. Han liker musikk på generelt grunnlag. (Han er av den sorten som kan finne på å gå og synge på et eller annet merksnodig korverk på tysk).
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Jeg og Snuppa var på Mamma Mia! Det var veldig stas, men jeg synes dere gjør rett i å velge en av de andre til en gutt på 11.
|
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Hvis han er så glad i musikk og dere skal til London burde du sjekke ut om det er formiddagskonsert i St Martins-in-the-Fields. Vi var der og hørte purchell når pøbelprinsessen var 8 og det var magisk.
|
|
|
|
|
#19 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Av disse ville jeg valgt The Lion King, men nå er jeg langt fra Queen-fan da...
|
|
|
|
#20 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Vi var på denne i forrige uke med to 11-åringer, og de digget den fra første til siste sekund. Ingen problemer med å skjønne noe. Jeg anbefaler denne på det varmeste, selv om jeg ikke har noe grunnlag for å sammenligne med de andre to.
|
![]() |
|
|