|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal en vårjakkeVi har kjøpt på Polarn og Pyret til Propellen.
|
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Anbefal en vårjakkeMalin fikk en Helly Hansen jakke for snart tre år siden, kjøpt i sportsforretning. Kjøpte den i litt stor størrelse, og den passer faktisk enda, men hun må nok ha ny til høsten. Jakken er lys rosa (smart, i know.
|
|
|
|
#4 |
|
Originala
|
Sv: Anbefal en vårjakkeJeg så nylig at de hadde vind- og vanntette vårjakker på Rema Stormarked (Stavet) i merket A ... Det eneste som faller inn i hodet mitt nå er Adecco. Det heter det sjølsagt ikke, men det minner litt om det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal en vårjakkeVi har vår/høstjakke fra Stormberg. De er ganske dyre, men holder seg fine leeenge. De er dessuten ganske store i størrelsen, så man har dem en stund. Altså, det gjør ikke noe om man kjøper den litt stor, for den kan strammes foran på ermene. Str. 2 år var faktisk så stor at storebror på 3,5 kunne ha brukt den til NØD. |
|
|
|
#7 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Anbefal en vårjakkeAllværsjakkene hos Polarn & Pyret er helt supre! Begge jentene mine har både jakke og bukse samt fleecjakker i samme serie (vindtett fleece). Klærne ble kjøpt i fjor vår og er i bruk fortsatt. Vi har også brukt disse klærne som turklær/skiklær. Jeg synes jeg så at de hadde jakken i en kjempefin grønnfarge i år!
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Anbefal en vårjakkeMin treåring har en vindtett jakke fra Exit, den der blåstripete som mange går i, har jeg lagt merke til i etterkant. Han har dessuten en jakke fra H&M fra i fjor som passer enda. De er ganske greie, de på H&M, synes jeg. Eldstemann har jakke fra Skogstad, den er både fin og vanntett. Uttagbart for og brukes også til vinterjakke. Mosegrønn (ikke de med bokstaver som mange har fra Skogstad). Dessuten har hun tynn vindtett jakke/kåpe fra MinyMo eller hva det heter, med svære røde blomster, og en lys rosa litt retreoaktig fra Lindex som er ganske fin. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Anbefal en vårjakkeJeg kjøpte denne vindtette og vannavstøtende fleecejakka på Po.P. til snuppa, og ble så fornøyd at vi måtte ha en til slik at det alltid er en som ikke er til vask.
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Anbefal en vårjakkeTakk for tips alle sammen
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Anbefal en vårjakkeVi har Helly Hansen. Den kostet 5-600. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Anbefal en vårjakkeJeg har kjøpt en på Next i Skottland, |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Sv: Anbefal en vårjakkeVi har også blåstripet fra Exit. Synes den er veldig grei. Han har også en fleece fra leketøy som er foret med noe vindavstøtende greier. Den fikk vi i gave så den var ikke "beregnet", men den er kjempekjekk i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Anbefal en vårjakke
Min snart 8-åring har en slik jakke i eplegrønn. Vi har vært veldig fornøyd med den, slitesterk, lettstelt, vindtett og vannavstøtende. Den er ikke foret med noe så den er forholdsvis tynn også. Anbefales! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Anbefal en vårjakkeVi har allværsjakken til Reflex (ja, i tillegg til x antall andre ...). Den er vind- og vanntett og når "grakseguri" har vært i søla tar jeg den bare i dusjen og spyler av den. Du får bukse som matcher!
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Anbefal en vårjakkeMathias har softshelljakke fra Skogstad. Kjempelett, myk, vindtett og vannavstøtende.
|
|
|
|
#17 |
|
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal en vårjakkeP.OP har mange flotte jakker.
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Anbefal en vårjakkeTakk for alle innspill.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal en vårjakkeReflex har flotteytterjakker til gutter, i fine farger. |
|
![]() |
|
|