|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Puerto de MoganJeg har tenkt meg dit i høst med datteren min og foreldrene mine. Datteren er 5 år. Har dere tips til et bra bosted? Er det varmt der i november eller bør vi dra i oktober? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Puerto de MoganJeg har ikke vært der ennå, men vi skal dit i november. Vi skal bo på cordial mogan valle, det har fått bra omtaler på tripadvisor. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Puerto de MoganVi har bare vært på dagsvisitt der, bodde i taurusdalen (fritt etter hukommelsen, over haugen i retning Puerto Rico). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Puerto de MoganVi har også bare vært der på dagstur i forbindelse med at det var marked der. Nydelig plass. Vi kom sjøveien i bår.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Puerto de Mogan
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Puerto de MoganDet er fint der, men jeg har bare vært der et par ganger på dagstur. Oktober er veldig godt og varmt så jeg vil tro at november er greit det og, men jeg er usikker på når det pleier å bli kaldere (februar var ikke så bra).
|
|
|
#8 |
|
Vi kunne bare booke leilighet med 1 eller 2 soverom, ikke spesifisere etasje. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: Puerto de MoganNå får jeg høre at stefaren min kun vil bo på et hotel nede ved stranden. Det står at det ikke er barnevennlig, det er kun et dypvannsbasseng der, det er ikke treningsrom der (som jeg er avhengig av pga sykdom), og det er kun for 6 netter og kommer på 20.000. Hadde dere giddet det? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Vi har vært på det hotellet med en treåring og det var flott. Barnevennlig og ikke altfor fullt rundt bassengene. Jeg husket frøkna var veldig opptatt av at det vokste palmer med bananer rett utenfor leiligheten.
|
|
|
#11 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Puerto de MoganNår vi var i Mogan et par netter i september i fjor så tok vi inn på Cordial hotellet. fantes ikke noe annet ledig hotell der da når vi kom, så da ble det et par netter der, for det er ikke så mange hoteller og leiligheter å velge i der heller. Og ei venninne av meg som var med har også bodd der tidligere med små barn, og det er et kjempeflott hotell og veldig barnevennlig og to flotte bassengområder som passer både store og små. Dette ligger rett før Cordial Apartments. En helt fantastisk frokostbuffet på hotellet var det også. Veldig barnevennlige bassenger og sandstrand også ved bassenget. http://www.startour.no/feriereiser/S...n=vinter-13-14 Dette er bare ene bassengområdet, men jeg syntes egentlig det andre bassengområdet var finere. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Puerto de MoganMeissa: Han vil absolutt bo på stranden. Jeg tror vel kanskje det er fordi han egentlig ikke orker et sånt bamse-familie-hotel, og at det hotellet han vil bo på er mer luksuriøst. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Puerto de MoganElisabeth: dette er det hotellet jeg har sett på selv! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Det Cordial Hotellet er ikke noe Bamse hotell, er det det? Vi var der bare voksne i alle fall og det var helt supert, men det var helt supert for unger der også, og venninna mi fikk besøk av mann og de fire ungene sine siste dagen vi var der og de storkoste seg der. Og hvis mannen din vil ha sandstrand så er et jo faktisk det ved bassenget. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Nei, virkelig ikke et bamsehotell. De har spa, bar og restaurant. Pent og rent. Vi bodde i to roms leilighet og hadde det kjempefint.
|
|
|
#16 |
|
Klar
|
Sv: Puerto de Moganbare surfa innom apollo kjapt, og det ser ut som de har tilbud på et 5 stjerners hotell i puerto mogan, sånn om du er ute etter alternativer |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Puerto de MoganNå vet jeg ikke hvordan dere skal reise, men vi sparte mye på å bestille alt selv. For oss 5 ble det ca. 15000 kroner for rutefly og 1 uke i leilighet med 2 soverom. Charterselskapene skulle ha det dobbelte for akkurat samme hotellet på samme tid. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sv: Puerto de MoganEr det noen som vet om de leilighetene som er på Cordial Mogan playa er ålreite? Snakket med hotellet og det koster 500 euro mindre å bo i en leilighet for 2 enn i et hotelrom for 2. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Puerto de MoganVi bodde på Cordial Valle denne gangen og synes det var bra. Det er lekeplasser for barn og miniklubb, men ikke utpreget bamse-aktig. Rent og pent og ryddig. Det tar vel 10 min å gå ned den gågata til stranda. Fint å få gått litt synes vi. Cordial Playa var ikke ledig da vi bestilte, men jeg synes det ser hakket finere ut enn Valle-hotellet. Og det er nærmere stranda.
|
|
|
#20 |
|
Sv: Puerto de MoganKokosbolle: var du på treningsrommet på Valle? Var det bra? Og var personalet på barneklubben norsktalende? |
|
|
|
![]() |
|
|