Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hoteller, Gran Canaria?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-13, 16:09   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hoteller, Gran Canaria?

Jeg vurderer sterkt å prioritere sol og varme i februar. Minstejenta blir med.
Hun har vært mye syk i vintermånedene, og etter 3 uker i Spania kjenner jeg på at solen gjør underverker med min helse.

Jeg har jobbet på Gran Canaria men det er så lenge siden at jeg vil gjerne ha tips om hotell med bra standard og nær stranden.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 20:11   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hoteller? Gran Canaria.

Vi har vært to ganger på Palm Oasis i Maspalomas.

Frodig og lekkert område, og store fantastiske bassenger. Og romslige leiligheter! Det ligger riktignok ikke nær stranden, men det går buss fra hotellet + at drosje ikke koster mange euro. (Det er nemlig ikke så langt. Men ikke så fin vei å spasere, i hvert fall ikke med småbarn.) Veldig fin strand, og fantastiske sanddyner.

Det er et leilighetshotell, så vi har laget alle måltider selv. (Liker best det, synes det er morsomt å lage mat selv, ikke minst på steder med andre råvarer enn hjemme.) Men det er restaurant på hotellet, flere i gangavstand, og mange nede ved stranden i Maspalomas.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 20:46   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hoteller? Gran Canaria

Anfi del Mar anlegget har massevis av bassenger og fantastisk strand. Mange som leier ut ukene sine på finn. Det er leiligheter og ikke et hotell men det vaskes hver dag, byttes håndklær osv.

Anlegget er et eldorado både for store og mindre barn.

Gammel 12-08-13, 20:57   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hoteller, Gran Canaria?

Vi var på Riu Vistamar på Amadores. Mine foreldre drar dit hvert år, så vi lot oss overtale. Likte det overraskende godt for å være all-inclusive helvete.
Litt slitent, men jevnt over grei standard.

Gammel 12-08-13, 21:55   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hoteller, Gran Canaria?

Takk for tips. Legger til at det kun er snakk om ei uke eller to Skulle gjerne vært lengre men skole og jobb må passes på.
Vi blir nok å spise for det meste ute. All inclusiv vil jeg ikke ha. Nå er det mye leilighetshoteller der vet jeg så det er helt ok.
Er ellers godt kjent i de områdene som er nevnt her fra den tiden jeg bodde der. Tenker nok at mye er forandret siden da.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.