|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♡
|
Hvor finner jeg hvite dresskjorter i str 152 i Oslo sentrumJeg finner til små gutter, men til store gutter er det striper, merker og whatnot.
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg hvite dresskjorter i str 152 i Oslo sentrumJeg brukte å finne ok hvite skjorter på HM eller Cubus før hvertfall. (Nå har jeg ingen i den størrelsen, så jeg vet ikke om de har fortsatt.) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg hvite dresskjorter i str 152 i Oslo sentrumCubus?
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg hvite dresskjorter i str 152 i Oslo sentrumDressmann har, iallefall enkelte Dressmannbutikker. Vi fikk tak i på Vinterbrosenteret. I for da.
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor finner jeg hvite dresskjorter i str 152 i Oslo sentrumhttp://cubus.com/no/Barn/Gutt/Gutt-1...orter/7128711/
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor finner jeg hvite dresskjorter i str 152 i Oslo sentrumSå bra!
|
![]() |
|
|