|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Erfaringer med Specsavers?Jeg lurer på om det bare er meg det er noe galt med, eller om flere har opplevd noe lignende.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Nå har jeg bare hatt to briller derfra, men fornøyd med begge. Vet om mange andre som også har kjøpt 2 for 1 der, har ikke hørt noen av dem klage på brillene. Ville tatt dem med og klagd, noe må jo være galt med dem!
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg var fornøyd med lesebrillene derfra, men det var da jeg bare trengte briller ved pc og når jeg leste, og fortsatt kunne lese greit uten briller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg har minst 3 par derfra. Veldig fornøyd med alt, både service, leveringstid osv.
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg betalte 7000 kr for et par hos et lokalt firma for seks år siden. Når jeg vi våres måtte bytte dem ut, valgte jeg Specsavers. Jeg er like fornøyd med de nye som de gamle, kanskje enda litt mer når jeg vet at de nye kostet en brøkdel av de gamle.
![]() |
#9 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg bruker Specsavers og er veldig fornøyd. Bruker linser 90% av tiden og det fungerer veldig fint og har gjort det de siste 5 årene (byttet fra Synsam pga enorm prisforskjell). Nå i våres anbefalte optikeren min at jeg brukte briller som avlastning på kvelden før jeg legger meg. Han lagde et par briller som mine (noget spesielle) øyne kan klare å bruke,og det går veldig bra,så jeg har ingenting å klage på. Men,jeg ville jo klagd om brillene ikke kunne brukes,så gå og klag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg bruker Specsavers til både meg og minsten og er superfornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Både jeg, som bruker briller bare til tv og bilkjøring, og sønnen min som knapt kan se uten briller/linser har vært fornøyd med Specsavers i alle de årene vi har brukt dem.
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg har kjøpt briller hos Specsavers de siste to gangene jeg har fornyet meg. Kjøpt progressive, 2 for 1 tilbudet begge ganger, med vanlige briller og solbriller begge gangene.
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Eg har hatt ei liknande oppleving som deg. Eg fekk vondt i hovudet av brillene og det var så mykje refleks i glaset at eg nesten ikkje klarte sjå ut gjennom dei. Eg leverte mine inn tre gonger (dei har rett til å utbetre produktet tre gonger ifølgje kjøpslova), men deler av problemet låg i sjølve synstesten og den kunne eg visstnok ikkje reklamere på, det kunne jo vere eg som hadde svart unøyaktig.
![]() |
![]() |
#15 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Bruker kun Specsavers og er veldig fornøyd.
![]() |
#17 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg har to briller derifra, snuppa et par og poden to par. Bare positive erfaringer. Eller et av parene mine fikk jeg ikke vasket glassene skikkelig på, rett etter kjøp. Det viste seg at de hadde blitt ødelagt i monteringen (for mye varmebehandlet eller noe), men det fikset de uten problem (fikk nye glass).
![]() |
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?I mitt tilfelle var det jo synstesten som var feil, så det er jo optikaren, ikkje kjeden sin feil.
![]() |
![]() |
#19 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Er Specsavers virkelig så billig som de fremstår i reklamen eller er det skjulte kostnader å passe på? Hva koster en synstest f.eks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg betalte nettopp 5150 for to par briller inkl. glassbehandling, 40% tynnere glass og synstest (tror den kostet 600). Veldig godt fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|