|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Farger du håret ditt for å dekke over grå hår? | |||
| Ja, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår og farger håret for å dekke over disse |
|
69 | 35,03% |
| Nei, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår, men farger ikke håret for å dekke over disse |
|
31 | 15,74% |
| Jeg er mellom 30 og 50 år og har ikke grå hår |
|
97 | 49,24% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Erfaren nok
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerEr 36 år, farger håret (ikke med permanent farge, men sånn hennafarge som varer i 4-6 uker). Har ikke grå hår.
|
|
|
#62 |
|
både her og der
|
Sv: En poll om hårfargingsvaner41 år og har farga håret (minicolor) i mange år for å dekke over grått hår.
|
|
|
#64 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 40+, har noe grått hår, men har farget det siden jeg var 16. De grå kom fra siste svangerskap, sånn ca.
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerFarger ikke. Til tross for grå hår. Så et tv-program om hårfargers innvirkning på immunforsvaret, og sluttet med farging med det samme. Savner i grunnen fargingen, så anbefaler dere å styre unna denslags tv-programmer.
|
|
|
#67 |
|
One of These Days
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerTja, svarte ja at jeg farget håret for å dekke over grå hår, men jeg farger i grunnen ikke håret for å dekke grå hår. Jeg farger håret for å ha spreke farger i håret. Akkurat nå har jeg knæsj råååsa, men kun dip dye og de grå hårene jeg har på toppen er fortsatt like grå. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Gal kattedame
|
Sv: En poll om hårfargingsvaner36 år og temmelig grå i tinningene, lysner håret jevnlig, har alltid gjort det, også før grå hår. Tidligere stripet jeg, men nå er jeg såpass grå at jeg må bleke.
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har en grei andel grått hår og sluttet å farge i vår. Nå har jeg 7-8cm ettervekst (har langt hår) som synes mer eller mindre godt avhengig av lyset, egentlig. Jeg gleder meg til fargen vokser helt ut, for jeg synes faktisk den er ganske pen |
|
|
|
|
|
#70 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerFarger ikke håret, men har fått ganske mange hvite hårstrå de siste par årene.
|
|
|
#71 |
|
Kjernesnill
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 39 år med grå tinninger, glansvasker omtrent annenhver måned. Akkurat nå er jeg grå og solbleket i en rimelig lys kombo til meg å være, og gidder ikke farge det høstmørkt riktig ennå.
|
|
|
#73 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: En poll om hårfargingsvanerEr over 40, har farget håret siden jeg var 17. Først veldig rødt men kuttet det ut når de hvite hårene begynte å komme mer og mer. Nå er det for å dekke over grå hår + for å få glansen.
|
|
|
|
#74 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 40 og har ifølge frisøren min ingen grå hår. Farger/striper det jevnlig og har gjort det i mange år. :har egentlig kjedelig hårfarge:
|
|
|
#76 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er førti (hvem skulle tro det, liksom), har grå hår og farger. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
~~~~~~~
|
Sv: En poll om hårfargingsvaner40 år og ingen grå hår, den dagen de kommer skal de forbli grå, jeg håper jeg får ett flott grått hår.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 04-09-13 kl 01:01. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Snikende tiger
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerAner ikke om det er noe grått, men har tidenes kjipeste hårfarge. Farger det for å live opp min egen farge. Har ikke hatt min egen farge på ihvertfall fire år.
|
![]() |
|
|