|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du flink? | |||
| Ja, jeg er flink til masse! |
|
99 | 64,71% |
| Ja, jeg er flink fordi jeg sto opp i dag. |
|
8 | 5,23% |
| Njaa, jeg er kanskje litt flink til noe. |
|
23 | 15,03% |
| Nei, jeg er ikke flink, jeg er brilliant. |
|
11 | 7,19% |
| Nei, jeg er ikke flink, jeg er totalt mislykket. |
|
3 | 1,96% |
| Jeg er en brokkoli. |
|
9 | 5,88% |
| Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Textrovert
|
Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg har tenkt mye på dette, og jeg må innrømme at nei, jeg er ikke så veldig flink. Jeg er ganske middelmådig på veldig mye. Jeg er også skikkelig DÅRLIG på veldig mye. Jeg kan f.eks. nesten ingen praktiske ting, og hadde ikke overlevd apokalypsen eller The Hunger Games, det skal være visst. I tillegg mangler jeg logisk sans, og kan derfor sikkert fremstå som ganske dum. Det jeg ER flink i, er banale ting som å holde kontakt med venner, huske detaljer fra "gamledager", osv. Men jeg er ikke flink i noe som er VIKTIG her i livet. Bare helt gjennomsnittlig. Jeg sulter ikke i hjel ved brødboksen, og selv om jeg ikke kan skifte dekk, så er jeg smart nok til å ha nummeret til Viking lett tilgjengelig, f.eks.
|
|
|
#62 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [spinoff] Er du flink?Vel, du kan få dø sammen med meg under akopalypsen, Divine. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg er en veldig enten-eller-person, jeg er sånn på veldig mange områder at jeg er enten veldig flink eller veldig dårlig.
|
|
|
#64 |
|
Epikur
|
Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg tar også gjerne en klon av meg selv og Esme med til å håndtere Apokalypsen. Vi skulle nok ha håndtert det fint sammen med MacGyver.
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [spinoff] Er du flink?
Jeg vet ikke altså, jeg tror nemlig det å holde kontakten med venner er noe av det viktigste vi kan lære oss. Jeg er skikkelig dårlig på, og det er veldig dumt. Jeg er tilsvarende dårlig på å bli kjent med nye venner, så da er jeg liksom litt ForeverAlone. Jeg er ganske god på både praktiske og logiske ting, men skulle helt ærlig heller vært litt mer hjelpeløs når noe skal skrus sammen eller likninger skal regnes ut, om jeg kunne bytte det med sosial kompetanse.
|
|
|
|
#67 |
|
Mother of Dragons
|
Ja, det er helt sant, du er virkelig morsom, Divine!
|
|
|
#68 |
|
intro
|
Divine er den flinkeste til å skrive morsomt og gjenkjennelig. Jeg er typisk skoleflink, noe som jo er et skjellsord, og det er det. Jeg liker ikke ordet flink heller.
|
|
![]() |
|
|