Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke briller som nummer 2?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-13, 15:23   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke briller som nummer 2?

Jeg har akkurat fått briller for langsynthet og jeg elsker dem!

Jeg vurderer dog å skaffe meg et par til som jeg kan ha på meg hele tiden (med uslipet glass øverst) ettersom jeg til tider syns det er litt slitsomt å ta av og på hele tiden). Men hvilken type bør jeg velge da? Ansiketet mitt tar nok de fleste typer av briller ganske greit, men de fleste brillene hos brillebutikkene ser ut ca som de over nå. De litt langsmale er ikke der lenger. Noen med innspill? Jeg kan nesten ikke ha to par som ser ganske like ut.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 00:06   #2
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

Sv: Hvilke briller som nummer 2?

Er dette en lesebrille?
Du kan kanskje vurdere en innfatning med metallfront, i en fin farge som passer deg. Det vil gi et annet uttrykk selv om fasongen ligner...På progressive briller er det viktig å ha litt høyde slik at lesefeltet blir størst mulig, og velg gode kvalitetsglass.
Prada har også noen modeller med litt mer avlang fasong, med høyt stangfeste. Dette gir nok høyde til progressive glass selv om brillen virker smalere. Andre merker, f.eks. Gucci har også lignende fasonger.

Sist redigert av VisiliA : 18-09-13 kl 00:10. Årsak: Føye til mer...
VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 00:12   #3
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jooda, Brilleland har mage langsmale? Jeg kler overhodet ikke kraftig innfatning, og jeg fant flere fine da jeg sjekket for en mnd siden.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 08:19   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips! Ja, dette er lesebriller. Metall besluttet være aktuelt og jeg ser også det at det bør være grei plasser progressive briller.

Daisy, jeg var hos Krogh og fortsetter nok å gå der, men de har sikkert en del annet også, men ikke så mnge langsmale for de er nok på vei ut.

Jeg g vil ha noen kule briller, skal jeg ha briller så skal de synes. Foreløpig så syns jeg det er kult med briller.

Gammel 18-09-13, 09:53   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes de er såå kule de brillene som virkelig synes. Var med min søster og prøvde briller. Vi er relativt like. Men hallo! Bare hun kunne se bra ut i de kule brillene. Jeg så rar ut. Hun så rar ut i de smale usynlige, jeg så bra ut. Utrolig merkelig!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 12:04   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Ja, er det ikke rart!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.