|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
Se resultatene: Har du hørt at det er en forholdsdödare å strikke genser til kjæresten sin? | |||
Ja! Hørt det mange ganger før, sett at det skjer, og opplevd det selv. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 11,11% |
Tja, det høres litt kjent ut. Joda. |
58 | 35,80% |
Næh, aldri hørt om før. |
67 | 41,36% |
Huh? Brokkoli! |
19 | 11,73% |
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siNei, det har jeg ikke hørt. Jeg strikket til mannen min på 80'tallet, og vi har nå vært sammen i 28 år. Jeg husker at den gang tenkte jeg : kjærlighet i hver maske. Og det funket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siDet er gammel overtro.
![]() |
#63 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siDet har jeg aldri hørt før. Vi er ikke gift og jeg har kun strikket ullsokker til kjæresten så jeg kan ikke bekrefte eller avkrefte at det stemmer heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJepp, det stemmer. n=3.
![]() |
![]() |
#66 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siDette er en etablert sannhet der jeg vokste opp på Vestlandet. Og jeg har faktisk liggende en veldig fin strikkegenser som ble påbegynt til en fyr jeg var forlovet med, men som jeg ikke lenger var forlovet med da genseren var ferdig.
Sist redigert av Arran : 17-09-13 kl 16:31. Årsak: Den gang da. Hver gang når. Skjerpings. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJeg stemte først alternativ 2, men mens jeg skrev innlegget kom jeg til at jeg nok burde ha stemt nr 1. Litt usikker på om det var Alzheimeren eller fortrengning som fikk meg til å stemme feil.
![]() |
![]() |
#68 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siI tillegg til å strikke inn noen hårstrå, er det også et gammelt triks å strikke genseren i hemmelighet, for så å snike seg innpå mannen når den er ferdig og dra den med makt over hodet hans.
![]() |
#69 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJeg har aldri hørt det før. Jeg har aldri strikket genser til mannen min (lue derimot) hverken før eller etter at vi giftet oss og med min tålmodighet og strikkehastighet kommer ikke det til å skje heller. Imidlertid holder jeg på med ullsokker til ham nå. Jeg har nesten strikket den ene og er ikke sikker på om det blir to engang, tålmodigheten min er rekker kanskje ikke så langt.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 17-09-13 kl 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJepp, det har jeg hørt om, men aldri erfart, heldigvis. (Men så har jeg heller aldri strikket genser til noen kjæreste, heller.
![]() |
#71 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siHar hørt det, ikke prøvd det, så jeg vet ikke hvordan det hadde funket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJeg har hørt om det og før jeg leste denne tråden tilsa min omfattende empiri (n=2) at det ikke stemmer. Nå er jeg litt mer usikker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJepp, det samme sier mannen min. Men han fikk genser for 7-8år siden og vi varer fortsatt.
![]() |
#77 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siEr det ikkje noko med å strikke inn eit hårstrå, så blir ein gift likevel?
![]() |
![]() |
#78 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siFort deg nå, så blir du ferdig til jul: |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siHørt om det, men velger å se bort fra det. Kan anbefale Sikori fra Strikkenett. Lager kjekke menn enda kjekkere!
![]() |
#80 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siHer er noen tips som gjør at man beholder mannen selv om man strikker julegenser til ham!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|