Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vem är Veronica? - om nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-13, 22:40   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vem är Veronica? - om nettroll

Jeg kom over denne interessante artikkelen om en journalist som prøver å finne et nettroll. Jeg begynte selvsagt å tenke på hun med de egyptiske laknene og den døde forloveden på kvinneguiden.

http://touch.metro.se/veronika/vem-a...rG6zxASRk5eCY/

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 22:49   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Åhh, egyptisk bomull.. tankene svinger ofte innom henne når jeg stryker hvitsljorta til mannen ja (den er nemlgi i egyptisk bomull)

Hun satte spor etter seg, på mang et vis.

Gammel 07-10-13, 23:03   #3
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker på et her inne, husker ikke nick, men husker jeg ble utrolig skuffet. Hun tålte blal ikke parfyme. :P
Siden det er det første jeg kommer på så satt sikkert ikke skuffelsen såååå dypt likevell

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 23:06   #4
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Milla/Minnie Emmerdale. Hun var verdifull underholdning den sommeren vi ventet på at eldstefrøkna skulle komme.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 23:11   #5
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Tålte ikke parfyme, hvordan da?

(Mamma tåler forresten ikke parfyme. Eller parfymerte produkter som shampo, fuktighetskrem, såpe. eller at vi bruker det, nei. Hun får astma.)

Gammel 07-10-13, 23:11   #6
Malama

Malama sin avatar

Standard

men Milla var en egen klasse, ja.

Gammel 07-10-13, 23:18   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var før min KG-tid. Det er fortsatt ikke lov å snakke/skrive om det som skjedde der inne. Ergo vet jeg ikke så mye om det, og det liker jeg ikke, nysgjerrig som jeg er.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 23:30   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke lov? Så teit.

Jeg husker henne godt, særlig snobberiet. Og at det ikke tok så veldig lang tid å forstå at hun var en bløff.

Hvordan det sluttet husker jeg ikke helt.

Trollet her inne grep litt inn i RL også, og det gjorde det ekstra vanskelig.

Gammel 07-10-13, 23:34   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo når folk blir lurt og engasjerer seg at det blir dumt og vanskelig for folk. Og slemt å trolle.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 07-10-13, 23:35   #10
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Det var vel en periode fler som skrev som Milla, og de avslørte seg selv på feil detaljer og "fakta" etterhvert.Men det var jo heller ikke lov til å skrive at hun var et troll.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 23:38   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker spesielt godt et troll, hvis sønn angivelig var alvorlig lungesyk og visstnok het det samme som min gutt; en ikke veldig mye brukt kombinasjon av to navn her til lands (under 20 stk) ...

Gammel 07-10-13, 23:48   #12
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var det ikke et troll på SG for mange år siden og? Ei som skulle ha tvillinger, fødte disse for tidlig og begravde dem i skogen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 23:51   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trollsaken her inne var ihvertfall utrivelig.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 23:53   #14
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hohoho, Milla var morsom. Men det var jo ikke lov å påpeke logiske brister og faktafeil.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 23:55   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hohoho, Milla var morsom. Men det var jo ikke lov å påpeke logiske brister og faktafeil.

Pelle, en vakker dag må du fortelle meg hele historien om milla over en kaffe og en gigantisk kanelbolle.

Gammel 08-10-13, 00:01   #16
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Pelle, en vakker dag må du fortelle meg hele historien om milla over en kaffe og en gigantisk kanelbolle.

Åh, jeg kunne skrevet en bok, mine arbeidsledige dager på den tid tatt i betraktning. Ikke så mye igjen nå, minnene blekner med tiden *knirker i gyngestolen*

Kjempegøy å avsløre troll, men ikke i den fasen hvor massevis synes man er en bitch, og den neste fasen der andre synes man er en dust som brukte tid på det fordi det er dustete.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 00:18   #17
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker en her i inne. Husker ikke nick, men husker at jeg fikk hakeslipp og at det var mye drama på forumet fordi en del kjente, eller visste om, trollet IRL også. Og det var fronter. Noen som forsvarte trollet og noen som var veldig i mot.

Gammel 08-10-13, 00:21   #18
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når jeg skulle ha første barnet mitt var det et troll i barselgruppa jeg var med i på snartmammaforumet. Denne personen registrerte seg først som en mamma som var gravid, men etter hvert ble også mannen registrert. Så plutselig endte dette i et voldsomt drama der dama fødte alt for tidlig, måtte ta vekk livmoren og havnet i koma. Og dette ble så klart formidlet videre på forumet av mannen som hadde tid til å oppdatere ukjente på forum samtidig som han hadde et for tidlig født barn og en kone i koma. Endte så klart i store diskusjoner mellom dem som da hadde avslørt det som trolling og de som mente at det var ondskapsfullt å si at det var løgn. Selv om det jo så klart endte med at brukerene ble avslørt som troll og slettet.

Tror det er den gangen jeg har reagert mest. Rett og slett fordi det var gjort mot damer som holdt på å forberede seg til fødsel og nok ikke hadde behov for å høre fæle skrekkhistorier.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 00:24   #19
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Det har vært flere troll her inne også, ikke så veldig underholdende egentlig, bare irriterende. Og det har gjort meg skeptisk til mer enn jeg var før dessverre.

Gammel 08-10-13, 09:41   #20
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Milla Quincampoix og Minnie Emmerdale slo meg også her. Hennes historie endte etter mange år med "tilståelse" om at de var seks psykologer som hadde byttet på å skrive, og at forumdeltagelsen var et forskningsprosjekt. Hun etterlot seg en fantastisk oppskrift på brownies da, det skal hun ha.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.