|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Vem är Veronica? - om nettrollJeg kom over denne interessante artikkelen om en journalist som prøver å finne et nettroll. Jeg begynte selvsagt å tenke på hun med de egyptiske laknene og den døde forloveden på kvinneguiden.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollÅhh, egyptisk bomull.. tankene svinger ofte innom henne når jeg stryker hvitsljorta til mannen ja (den er nemlgi i egyptisk bomull)
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollJeg tenker på et her inne, husker ikke nick, men husker jeg ble utrolig skuffet. Hun tålte blal ikke parfyme. :P
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollTålte ikke parfyme, hvordan da?
|
|
|
#6 |
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollmen Milla var en egen klasse, ja.
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollDet var før min KG-tid. Det er fortsatt ikke lov å snakke/skrive om det som skjedde der inne. Ergo vet jeg ikke så mye om det, og det liker jeg ikke, nysgjerrig som jeg er.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollIkke lov? Så teit.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollDet er jo når folk blir lurt og engasjerer seg at det blir dumt og vanskelig for folk. Og slemt å trolle.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollDet var vel en periode fler som skrev som Milla, og de avslørte seg selv på feil detaljer og "fakta" etterhvert.Men det var jo heller ikke lov til å skrive at hun var et troll. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollJeg husker spesielt godt et troll, hvis sønn angivelig var alvorlig lungesyk og visstnok het det samme som min gutt; en ikke veldig mye brukt kombinasjon av to navn her til lands (under 20 stk) ...
|
|
|
#14 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollHohoho, Milla var morsom. Men det var jo ikke lov å påpeke logiske brister og faktafeil. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettroll
Pelle, en vakker dag må du fortelle meg hele historien om milla over en kaffe og en gigantisk kanelbolle.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Vem är Veronica? - om nettroll
Åh, jeg kunne skrevet en bok, mine arbeidsledige dager på den tid tatt i betraktning |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollJeg husker en her i inne. Husker ikke nick, men husker at jeg fikk hakeslipp og at det var mye drama på forumet fordi en del kjente, eller visste om, trollet IRL også. Og det var fronter. Noen som forsvarte trollet og noen som var veldig i mot.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollNår jeg skulle ha første barnet mitt var det et troll i barselgruppa jeg var med i på snartmammaforumet. Denne personen registrerte seg først som en mamma som var gravid, men etter hvert ble også mannen registrert. Så plutselig endte dette i et voldsomt drama der dama fødte alt for tidlig, måtte ta vekk livmoren og havnet i koma. Og dette ble så klart formidlet videre på forumet av mannen som hadde tid til å oppdatere ukjente på forum samtidig som han hadde et for tidlig født barn og en kone i koma. Endte så klart i store diskusjoner mellom dem som da hadde avslørt det som trolling og de som mente at det var ondskapsfullt å si at det var løgn. Selv om det jo så klart endte med at brukerene ble avslørt som troll og slettet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
En Som Trener
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollDet har vært flere troll her inne også, ikke så veldig underholdende egentlig, bare irriterende. Og det har gjort meg skeptisk til mer enn jeg var før dessverre.
|
|
|
#20 |
|
Peppy!
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollMilla Quincampoix og Minnie Emmerdale slo meg også her. Hennes historie endte etter mange år med "tilståelse" om at de var seks psykologer som hadde byttet på å skrive, og at forumdeltagelsen var et forskningsprosjekt. |
|
|
|
![]() |
|
|