|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Levis Demi Curve - utvider seg i bruk?Utvider denne seg mye i bruk? Bestilte en, men ser at den er akkurat passelig nå, den føles nesten litt vid selv om den sitter fint på. Utvider denne seg mye i bruk, slik at jeg burde bytte den i en mindre str?
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Levis Demi Curve - utvider seg i bruk?Farge? Jeg tror det har litt å si også. Min er mørkeblå, og jeg synes ikke den utvider seg i bruk selv om det er en del stretch i stoffet. (Har i grunnen aldri vært borti en olabukse som gjør det, så det er muligens meg det er noe galt med.
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Levis Demi Curve - utvider seg i bruk?De utvider seg under linningen. Det anbefales vask uten skyllemiddel, og kjøp buksa så liten du orker.
|
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Levis Demi Curve - utvider seg i bruk?Det kommer litt an på stoffet. Min er helt fast i stoffet og har ikke utvidet seg noe nevneverdig, utover de få mm den utvider seg rett etter at den er vasket.
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Levis Demi Curve - utvider seg i bruk?Min er svart. Jeg er så i tvil. Burde egentlig dra innom en butikk å prøve en str mindre før jeg sender inn den jeg har. Hvilke butikker selger disse buksene?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Levis Demi Curve - utvider seg i bruk?Ja de utvider seg en størrelse ifølge levisbutikken min. Men jeg synes den mørkeblå har hold fasongen mye bedre enn den mellomblå. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Levis Demi Curve - utvider seg i bruk?
Du er ikke tjukk nok. |
|
|
|
![]() |
|
|