|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [potensiell omgangssyke] Åhh, jeg kjenner at jeg gruer megSøndag satt vi i bursdagsselskap, og mamma minnet oss på at for et år siden var vi i omgangssyke-karantene. Da min niese fylte ett år var det bare min familie som var i bursdagsselskap. Hennes storebror, og min sønn gikk i samme avdeling på bhg, og hadde hatt samme omgangssyke og var i 24-timers karantene. (bursdagen ble feiret dagen etterpå. Resten av slekta var i 70-årsdag på 1-årsdagen uansett... vi skulle også vært der om vi altså ikke var i karantene)
![]() |
#2 |
lettere utlada
|
![]() Sv: [potensiell omgangssyke] Åhh, jeg kjenner at jeg gruer megHuff du har min dypeste sympati!
![]() |
#3 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [potensiell omgangssyke] Åhh, jeg kjenner at jeg gruer megKjenner følelsen. Vi voksne hadde omgangssyken 4 ganger ganger sist sesong. FIRE ganger! :skingrestemme: Denne sesongen kan umulig bli verre.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [potensiell omgangssyke] Åhh, jeg kjenner at jeg gruer megHuff, krysser fingre for at dere slipper unna |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: [potensiell omgangssyke] Åhh, jeg kjenner at jeg gruer megHer er det kun lillebror som får det, stort sett, det er som regel ganske enkelt også, han spyr 5-6 ganger og vips så er det over.(*bank i bordet*) Han er i tillegg utrolig flink og spyr i bøtte eller do. Men du har min aller største medfølelse for det er skikkelig pyton.
![]() |
#6 |
![]() Sv: [potensiell omgangssyke] Åhh, jeg kjenner at jeg gruer megIngenting så langt!
![]() |
#7 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: [potensiell omgangssyke] Åhh, jeg kjenner at jeg gruer megVi hadde jo mannen som ble syk mandag morgen, etter hjemkomst fra Rhodos. Vi visste ikke hva som utløste det, men siden jeg måtte være sammen med han, så har jeg bare gått og ventet. Men så langt har ingen blitt syke.
![]() |
#9 |
![]() Sv: [potensiell omgangssyke] Åhh, jeg kjenner at jeg gruer megSuppa ble nok kokt ja.
![]() |
|
|