Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gavetips til mannen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-13, 11:05   #1
Siljemor32
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2013
Siljemor32 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gavetips til mannen?

Etter x antall år sammen begynner det å bli litt vanskelig å finne på noe nytt til mannen. Han blir 40 så vil overraske med noe gøy, tenkte en opplevelse! Noen som har en god nettside på sånt? Evt tips til konkrete opplevelser? Han er ganske sporty av seg, men det blir ikke noe fallskjermhopp fra meg altså

Siljemor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 11:10   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips til mannen??

Gavekort på rafting?
Overnatting i tretopphytte?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 11:13   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hva med en helgetur til utlandet? Fotballkamp i England for eksempel?

Liker han biler eller motorsykler? Det finnes vel steder man kan prøve en Harley eller en racerbil eller sånt.

Vi ga elvepadlingkurs til pappa i 60-årsgave. Godt mottatt.

Middag på god restaurant? Matlagingskurs med kjendiskokk?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 11:14   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spanderer fotballtur til Liverpool på mannen min i 40-årsgave. Jeg betaler fly, overnatting og billett til Anfield. Han reiser sammen med sine to beste barndomskompiser, og gaven fra dem er at de blir med (og betaler for seg selv). Organiserte det i hemmelighet sammen med kompisene, og han fikk billettene som en overraskelse på dagen sin i august. De reiser nå til helga.

Det ligger selvsagt i kortene at disse tre er LFC-fans.

Jeg fylte også 40 i år, og som felles 40-årsgave til oss begge fra min mor fikk mannen og jeg en helaften med drikkepakke på Vianvang, stedet til Arne Brimi ved Tesse. Det var en opplevelse av de sjeldne, og mye mer enn "bare" en middag på restaurant. Anbefales på det varmeste, om det er aktuelt pga beliggenhet i geografien.

Til min søster (43 år) og niese (12 år) har vi i familien gått sammen og spleiset på et nybegynnerkurs i kajakkpadling i julegave i år. Var mamma som organiserte det, tror det var i Sjoa.

Sist redigert av My : 23-10-13 kl 11:21.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 11:56   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Den nye hengebroa i Loen skal være en fantastisk opplevelse for de som liker luft rundt ørene og å få et kick.

Gammel 23-10-13, 11:59   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Den nye hengebroa i Loen skal være en fantastisk opplevelse for de som liker luft rundt ørene og å få et kick.

Men ja, godt tips til opplevelse for dem som ikke har høydeskrekk!

Gammel 23-10-13, 12:25   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henger her i håp om tips.

En ting jeg aldri har skjønt: Hvordan greier dere å kjøpe dyre ting i gave uten at mannen merker det? Her har vi felles konti og nettbank og han er den som har oversikten over familiebudsjettet, så han legger merke til absolutt alle transaksjoner. Det er klin umulig å overraske ham!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 12:28   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

En ting jeg aldri har skjønt: Hvordan greier dere å kjøpe dyre ting i gave uten at mannen merker det? Her har vi felles konti og nettbank og han er den som har oversikten over familiebudsjettet, så han legger merke til absolutt alle transaksjoner. Det er klin umulig å overraske ham!

Bruker kredittkort, og betaler etter at gaven er åpnet

Gammel 23-10-13, 12:29   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Det har jeg kjempelyst til å gjøre. Tror jeg skal spørre mannen om vi skal ta oss en helg på Alexandra Loen til våren.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 12:30   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Vi har egne, personlige kontoer i tillegg.

Gammel 23-10-13, 12:37   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vi har egne, personlige kontoer i tillegg.

Ja, det hjelper jo litt. Hvis man faktisk HAR penger på den.

Gammel 23-10-13, 12:38   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Bruker kredittkort, og betaler etter at gaven er åpnet

Kan man gjøre det med flybilletter også?

Gammel 23-10-13, 13:15   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi har felles økonomi, men mannen er jo aldri inne i min nettbank. Vi har hver vår konto, og overfør litt som det passer. Mannen er superøkonomisk og har alltid penger, jeg har alltid brukt opp mine, så han har null grunn til å gå inn i nettbanken min.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 13:20   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Kan man gjøre det med flybilletter også?

Det er jo til og med veldig fornuftig å kjøpe flybilletter på kredittkort, for de fleste kredittkortselskap har innebygget reiseforsikring. Så dersom du betaler med kredittkort er du (sannsynligvis) automatisk reiseforsikret, og slipper å kjøpe det i tillegg.

Gammel 23-10-13, 14:30   #15
Siljemor32
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Gavekort på rafting?
Overnatting i tretopphytte?

Overnatting i tretopphytte hørtes skikkelig koselig og romantisk ut, samt at vi får litt frisk luft!! Jeg fant ikke noe tretopphytte, men fant en "romantisk skogshytte"
http://youwish.no/romantisk-skogshytte

Foreløpig en favoritt!! Så kan vi lage frokost på primusen
Skulle gjerne spandert på en tur med gutta, men tror det får bli om et par år når vi er ferdig med å puss opp

Gammel 23-10-13, 14:32   #16
Siljemor32
Nybegynner

Standard

Takk for utrolig gode forslag forresten!! Nå har jeg god inspirasjon til bror også, lurer på et matlagningskurs eller noe for han. .

Gammel 23-10-13, 14:34   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det tretopphytter!

http://tretopphytter.no/statisk/3/

Jeg anbefaler lerketrehytta, Mannen og jeg var der i to netter og nøt hvert sekund!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 15:06   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Her er det tretopphytter!

http://tretopphytter.no/statisk/3/

Jeg anbefaler lerketrehytta, Mannen og jeg var der i to netter og nøt hvert sekund!

Jøsses! Hvorfor har jeg ikke visst om disse før? Genialt! Må legge meg dette på minne og lagre nettstedet.

Gammel 23-10-13, 15:09   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jøsses! Hvorfor har jeg ikke visst om disse før? Genialt! Må legge meg dette på minne og lagre nettstedet.

Jeg ser de kostet noen tusen mindre da vi overnattet. Business is obviously good. Men det var virkelig helt fantastisk!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
gavetips opplevelser mann

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.