Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva gjør man med en BH som "klyper"

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 10:05   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør man med en BH som "klyper"

Jeg har kanskje veldig følsomme brystvorter, hvem vet? Det jeg vet er at jeg sikkert har 20 lekre BH-er med truser i skuffen som jeg ikke klarer å bruke for de "klyper" meg i brystvortene. Når man prøver dem i butikken så føles det som om det går bra, men etter 10 minutter så holder jeg på å bli gal. Nå klarer jeg nesten bare å bruke BH-er i denne typen:

Den her skulle brystvortene mine ikke like:

Finnes det noe jeg kan ha på/over brystvortene som gjør at jeg kan bruke alt det lekre undertøyet mitt?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 10:07   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man med en BH som "klyper"

Mystisk, jeg skjønner ikke helt hva du mener. Håper det fins noe du kan bruke, hvis ikke får du lage en salgstråd med lekre bh-er.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 10:24   #3
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Ammeinnlegg?
Hmm, det fins vel noe (tape?) man kan feste på brystvortene for at de ikke skal synes igjennom f.eks. t-skjorter, det kan du sikkert bruke.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 10:30   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjøp deg Lilypadz.

De er helt geniale.
Kan brukes under t-skjorte for å skjule brystvorten når en går uten BH.
Kan brukes som ammeinnlegg - måten man fester dem på gjør at en ikke lekker.
Jeg har også lest at de brukes etter brystoperasjoner for å lindre såre brystvorter.

Jeg kjøpte mine på ebay for ca 20 dollar.

Gammel 08-05-07, 10:33   #5
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, noe sånt var det jeg tenkte på malena. Lurt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 10:38   #6
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lar dem ligge i skuffen til jeg kaster dem ...

De der greiene malena viste her så kjempesmarte ut, men blir det ikke klamt?

Gammel 08-05-07, 10:39   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lilypadz er fantastiske! Jeg kjøpte mine i sin tid fra en dansk nettbutikk, men nå får du dem også i en norsk nettbutikk for 189,-: www.barnetrend.no

Gammel 08-05-07, 10:41   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er sprukne/tørre brystvorter som er årsaken til problemet så kan du jo forsøke brystvortesalve, eller hva-det-nå-heter.

Gammel 08-05-07, 10:42   #9
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg lar dem ligge i skuffen til jeg kaster dem ...

De der greiene malena viste her så kjempesmarte ut, men blir det ikke klamt?

De skal være pustende, men bittelitt klam blir man.
Jeg syntes ikke det var plagsomt.

Gammel 08-05-07, 10:45   #10
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lilypaz høres smart ut Får puppene en grei form av dem?

Nei, de er ikke tørre eller sprukne, bare irriterende følsomme, det klør/er ubehagelig så fort noen type av blonder eller lignende kommer i nærheten.

Gammel 08-05-07, 10:46   #11
malena

malena sin avatar

Standard

De er helt myke så de gjør ikke noe til eller ifra på fasongen, tror jeg.

Gammel 08-05-07, 12:52   #12
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Lilypaz høres smart ut Får puppene en grei form av dem?

Nei, de er ikke tørre eller sprukne, bare irriterende følsomme, det klør/er ubehagelig så fort noen type av blonder eller lignende kommer i nærheten.

Kjent problemstilling.

Hva med å legge inn et tynt bomullsstoff fra f.eks. et gammeldags lommetørkle?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 13:41   #13
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Kjent problemstilling.

Hva med å legge inn et tynt bomullsstoff fra f.eks. et gammeldags lommetørkle?

Ja, jeg kan jo prøve det først. Akkurat nå går jeg rundt med dopapir i BH-en Kjempe lekkert Hva gjør man når man er i Tallinn og har hvit genser og bare en hvit BH med seg?

Godt at jeg ikke er alene.

Gammel 08-05-07, 13:47   #14
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Man tar den av

Gammel 08-05-07, 14:04   #15
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Man tar den av

Du er snill du

Gammel 08-05-07, 14:13   #16
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Du er snill du

(Går ofte uten selv, men har enda ikke helt kommet over den gangen jeg glemte BH og skulle til fysioterapeuten, skjønner du Så det får alle andre lide for...)

Gammel 08-05-07, 15:29   #17
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Klyp igjen !

Lindex har noen rimelige gelé-vorteskjulere, kanskje de kan gjøre jobben ?

Gammel 08-05-07, 15:59   #18
malena

malena sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Klyp igjen !

Lindex har noen rimelige gelé-vorteskjulere, kanskje de kan gjøre jobben ?

De er ganske greie, problemet er at de limes fast, så det er ikke mange gangene de kan brukes. Man kan jo kanskje ha dem løst i bhen også, da.

Gammel 08-05-07, 18:47   #19
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men tror du ikke det gir seg hvis du biter tenna sammen litt?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:27   #20
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Men tror du ikke det gir seg hvis du biter tenna sammen litt?

Jeg kan riktignok ikke svare for Pelen, men jeg sliter med noe av det samme selv og for min del gir det seg ikke - det blir bare verre og huden blir rødflammet, kløende og sår.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.