|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvor mange unger på i går? Altså, hvor mange kurver? | |||
Ingen
|
|
41 | 20,10% |
| 1-20 |
|
88 | 43,14% |
| 20-40 |
|
40 | 19,61% |
| 40-60 |
|
20 | 9,80% |
| 60-80 |
|
11 | 5,39% |
| 80-100 |
|
2 | 0,98% |
| Kjempemange, mer enn 100! |
|
2 | 0,98% |
| Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Vi hadde et sted mellom 60 og 70 stykker på døra. Måtte fylle på med litt godteri underveis siden jeg ikke hadde regne med så mange. Vi bor i en blindvei med lite biltrafikk, ganske tett mellom husene og neste alle har gresskar ute. Tror det har gått rykter om at det er mye godteri å få her. Alderspredningen var vel 3-12år og de kom i grupper fra 2-3 til større gjenger på 10. Alle hadde med seg foreldre som stod i bakgrunnen.
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?3 stykker - 4 om jeg inkluderer Poden som jeg ba om å ringe på da vi kom hjem fra bursdagen han hadde vært i. I tillegg møtte jeg tre andre nabobarn på vei ut da vi kom hjem (hadde vært borte i 15 minutter) som sikkert hadde ringt på hos oss. Så egentlig 7 da. Egentlig litt småskuffa kjenner jeg... |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Alt for få i forhold til antall godteposer som var laget klare.
|
|
|
#64 |
|
villende
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Alt for få, men det var jeg forberedt på. Vi bor litt bortgjemt, så det er stort sett bare barna i det aller nærmeste nabolaget som kommer til oss. Og i går var de fleste ute og gikk andre steder. Men vi sørget for at det ble ringt på hos noen av de minste nabobarna, til stor fornøyelse for dem. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Vi var ute i "rushtiden" så fikk bare et par besøk, hver på en håndfull stykker.
|
|
|
#66 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Nøyaktig 4, inkludert våre 3... Vi har att litt godt kan ein seie. Bur i ei gate som er i starten av generasjonsskifte, så det er nok ein del av grunnen.
|
|
|
#68 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Jeg vet ikke. Svarte et sted mellom 20 og 40, men tror kanskje det var over 40 faktisk...Gikk ikke tom for godteri, men hadde handlet mye og måtte fylle på et par ganger. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?1! Men det var fordi jeg fulgte en gjeng på 9 rundt i 2 timer og vi var litt sent tilbake. Var naboen som ventet på at vi skulle komme hjem og da ble det litt ekstra godis på Darth Vader. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Jeg hadde beregnet godteri til ca 120 og har litt igjen, så jeg antar snaut 100.
|
|
|
#71 |
|
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Ingen! |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?
De jeg kjenner som bor i blokk fikk lite/ ingen besøk. Ihvertfall ikke om det er hus/ rekkehus i nærheten. Det er lettere å ringe på der det står gresskar og lys på trappa.
|
|
|
#74 |
|
maler
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Det blir mindre for hvert år, i år var det ikke mer enn drøyt 20. Og stort sett veldig små barn og mindre kostymer enn før. Mange uutkledde.
|
|
|
#75 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Rundt seksti. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Trøtt
|
Re: Hvor mange unger kom på døren i går?Kun en gruppe på ca 8-10 barn hos oss, men det er fordi vi bor utenfor allfarvei ift skolen. Kun naboene og de de evt har fest med som kommer. Men da vlir det bare mer godteri på oss.
|
|
|
#79 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Det ringte på 2 ganger. Først tre gutter og så fem gutter. Så slukket jeg utelyset. Hadde jo ikke kjøpt inn noe snop jeg... Vi feirer jo ikke Halloween. Neste år får jeg ha noe på lur kanskje.
|
|
|
#80 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Var vel rundt 20 stk her! |
|
|