|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Noen her som har jogget i Central Park?Mannen og jeg skal til New York, og vi tenkte å kanskje ta en joggetur i Central Park ( slik som de gjør på film
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Jeg burde ha gjort det, men holdt meg til mølla på hotellet på begge mine joggeturer der borte. Kollegaen min (mannlig sådan) løp i parken, og var godt fornøyd med det. Kan aldri tenke meg det er farlig, i alle fall - og du har vel med deg mannen også.
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Jeg hadde nok nøyd meg med en gåtur. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Nei, "farlig" var vel mer enn spøk.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Det er mange joggere og syklister i Central Park harbjeg sett. Meg har man dog aldri sett løpende rundt der, men sykkeltur i CP anbefales!
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Det som hindret meg, var vel mest tanken på løpeturen bort til parken - vårt hotell lå vel kanskje 12 gater unna, og jeg orket ikke tanken på alle lyskryssene med jogging på stedet hvil. (Det eneste aktuelle treningstidspunktet var 7 om morran, så noen plagsomme folkehav ville det neppe vært.)
|
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Jeg har ikke jogget der, men gått. Det var absolutt ikke trengsel og masse folk da vi var der i oktober i fjor, i alle fall. Kunne nok fint ha løpt (om vi hadde vært i form til det
|
|
|
#11 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Jeg løp der da jeg var der tidligere i høst. Jeg og venninnen min tok t-banen (vi bodde et stykke unna, ved 40. gate) og gikk av et sted på Upper East Side, nært parken. Og så jogget vi litt på kryss og tvers, samt en runde rundt Jacqueline Kennedy Onassis Reservoir, som er på 2 km, mener jeg det var. Vi fikk ikke sett veldig mye av parken, men det var fint tilrettelagt for løpere. Rundt vannet var det blant annet "enveiskjøring" for å hindre sammenstøt med andre myke trafikanter.
|
|
|
#12 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Central Park er utmerket til løping!!
|
|
|
#13 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?
|
|
|
#14 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Jeg har ikke jogget, kun syklet, men mannen løp et par ganger da vi var i NY i sommer. Som den løpe-nerden han er, så syntes han at det var kjempestas med løpetur i Central Park grytidlig om morgenen. Man våkner jo innmari tidlig de første dagene i USA, så det er fint å få gjort unna turen før frokost. Vi bodde på 53. st så det var ikke så langt opp til selve parken fra hotellet
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Jeg syns det var grusomt slitsomt men veldig stas. ENORMT med folk som var helt gærne alle sammen.
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Altså, Central Park er sånn ca. det eneste stedet i verden jeg har følt meg mildt fristet til å løpe litt. Det er jo the done thing. Jeg elsker Central Park.
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Jeg har gjort det.
|
|
|
|
#18 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Noen her som har jogget i Central Park?Jeg har også!
|
![]() |
|
|