|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Frankrikes vestkystVi er med i et boligbyttenettverk, og får stadig henvendelser fra franske familier. Ikke fra Provence men fra andre plasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: Frankrikes vestkystJeg kan absolutt anbefale den franske vestkysten. Selv reiser jeg mye heller dit enn til Provence eller Côte d'Azur. Har vært en måned på ferie i Bretagne og bodde i Bordeaux et år og det er så fint ved kysten. Endeløse strender uten mye bebyggelse og et surfeparadis for litt større unger. Absolutt å anbefale! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frankrikes vestkystHøres jo bra ut dette. Vi trives best hvis det er ca 25 grader i luft og rundt 20 i sjø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: Frankrikes vestkystDet er i hvertfall veldig varmt ved Bordeaux, tror en er relativ trygg på været fra Bretagne og nedover, litt friskere enn ved Middelhavet, men det synes jeg bare er bra. Husker ikke hvordan det var med tidevannet, men jeg var der med au pair-familien min med små barn og husker virkelig ikke at det var noen problemstilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frankrikes vestkystVi var en uke i St Jean de Luz for et par år siden. Tok TGV fra Paris og leide bil på stasjonen i Biarritz. Vi leide leilighet litt opp i åsen i et feriekompleks.
![]() |
#8 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frankrikes vestkystNoen som har vært i Vendee? (mellom la Rochelle og Bretagne). |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frankrikes vestkystDa fikk vi boligbyttenapp med en husstand i Biarritz, 1 km fra stranden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frankrikes vestkystHøres fab ut! Biarritz er et kult sted
![]() |
|
|