Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor bør prikketråder ligge?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-13, 00:26   #41
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bør prikketråder ligge?

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Trur jeg hadde blitt skremt om jeg hadde fått en grønn pikk....

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Spesielt hvis den ikke satt fast på en mann ...

Spesielt hvis den satt fast på en mann, spør du meg.

Gammel 22-11-13, 09:44   #42
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Spesielt hvis den satt fast på en mann, spør du meg.

Det finnes vel grønne kondomer?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 09:48   #43
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Dere ass.

Men lagde du prikketråd, pøbel? Dette her er jo mere en om-prikketråd-tråd, spør du meg. Hvis vi ser bort fra de siste innleggene hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 09:49   #44
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det finnes vel grønne kondomer?

Javisst.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 09:59   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Dere ass.

Men lagde du prikketråd, pøbel? Dette her er jo mere en om-prikketråd-tråd, spør du meg. Hvis vi ser bort fra de siste innleggene hvertfall.

Jeg hadde tenkt å lage en ja. I ekte førjulsånd - for å oppmuntre til vennlig prikking når vi setter pris på hverandres innlegg og engasjement. Hvis bare noen/alle kunne slutte på tenke på pikker og begynne å tenkt på prikker og gi meg et skikkelig svar. /

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:01   #46
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

En prikketiggetråd forkledd som et spørsmål om prikketiggetråder? Smart!

Gammel 22-11-13, 10:22   #47
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Prikk eller pikk, her er det bare rrrrr'en til Mathilde som skiller.

Digger hvordan trådene har sine egne vendiger her på FP.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:38   #48
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har prikket opptil flere i denne tråden, jeg! :vennlig førjulsånd:

Gammel 22-11-13, 10:48   #49
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

men altså - jeg tigger ikke for egen del. Jeg tenkte altså at jeg skulle lage en tråd hvor bekjente at jeg har blitt dårligere til å prikke fordi jeg er så mye på iPhone og Pad - fordi det var vanskelig å prikke med disse før. Nå viser det seg at det faktisk har blitt lettere og at det går an å skrive kommentarer når man prikker også fra iPhone og andre iDingser. Og så tenkte jeg på at jegikke alltid er så flink til å prikke når jeg synes at noen skriver noe fint eller morsomt eller klokt som jeg var før. Og så hadde jeg tenkt å avslutte med en vennlig oppfordring om å gi en prikk til folk som skriver Fine Ting i denne søte snart-førjulstiden.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 22-11-13, 11:51   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh ... på hvilken måte har det blitt lettere å prikke fra iDingser? Jeg kan prikke, men kommentarerer har jeg bare gitt opp å skrive, for feltet bare forsvinner for hver bokstav.

Gammel 22-11-13, 11:53   #51
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eh ... på hvilken måte har det blitt lettere å prikke fra iDingser? Jeg kan prikke, men kommentarerer har jeg bare gitt opp å skrive, for feltet bare forsvinner for hver bokstav.

Hold på vektsymbolet til du får opp meny, velg åpne på ny side. Da kan du kommenter så mye du vil. (Samme i søkefeltet. Velg utvidet søk, så går det bra. Ellers må du skrive en bokstav av gangen...)

Gammel 22-11-13, 11:54   #52
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hos meg har det plutselig på mirakuløst vis blirr mulig å skrive kommentarer. Både iPaden og iPhonen samarbeider nå. jeg vet ikke når det skjedde, men det har blitt sånn i hvertfall.

Gammel 22-11-13, 12:26   #53
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hos meg har det plutselig på mirakuløst vis blirr mulig å skrive kommentarer. Både iPaden og iPhonen samarbeider nå. jeg vet ikke når det skjedde, men det har blitt sånn i hvertfall.

Hos meg funker det sånn ca hver tredje gang, men jeg skal forsøke å huske Matildas tips.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:28   #54
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanskje ikke helt knirkefritt samarbeid da.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:37   #55
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Kanskje ikke helt knirkefritt samarbeid da.

Jeg skriver på PC i dag.

Gammel 22-11-13, 12:43   #56
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Klabern, pøblis. Kjent problem med PCer det der.

Gammel 22-11-13, 12:44   #57
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg skriver på PC i dag.

Skaffdegbriller.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:48   #58
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Skaffdegbriller.

Har på briller.

Kanskje jeg må lære meg å skrive?

Gammel 22-11-13, 13:16   #59
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Hold på vektsymbolet til du får opp meny, velg åpne på ny side. Da kan du kommenter så mye du vil. (Samme i søkefeltet. Velg utvidet søk, så går det bra. Ellers må du skrive en bokstav av gangen...)

Takk for tipset, fungerer fra Android også. Slutt på stumme prikker.

Gammel 22-11-13, 13:27   #60
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hvor mange prikker trenger man egentlig?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
pikketigging, prikketigging

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.