|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lydboktips til femåring?
Litt det samme skjer med Albert Åberg, men på et annet nivå. "Mamma, hvorfor drikker Albert saft enda han har pusset tennene?" og "hvorfor røyker pappaen til Albert pipe?"
|
|
|
#23 |
|
Dig for victory!
|
Vi retter Albert. Her i huset drikker han bare vann etter leggetid.
|
|
|
|
#24 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Lydboktips til femåring?Junior går jo i klasse med flere barn med helt eller delvis afrikansk opphav. Når begrepet "neger" er ukjent for ham til nå, ble jeg litt skuffet av at det er jeg som har innført det, og da også må forklare at det ikke er så fint å si. Han skjønner ikke helt hvorfor, og har mao blitt utsyrt med et ypperlig begrep å slenge til noen i et rasende øyeblikk. *sukk* |
|
|
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Vær bare glad du ikke har innført begrepet "hore", det gjorde min venninne napa til sin sønn og hans kamerat for bare et par uker siden har jeg hørt |
|
|
|
|
|
#26 |
|
guru advisor
|
Sv: Lydboktips til femåring?Min femåring hører oppslukt på Bokstavbøkene fra Godboken for tida. Bok og lydbok, en for hver bokstav. (Alf og Bett og bokstavtoget). Kanskje medlemskap i Godboken kunne være noe? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Lydboktips til femåring?Bøkene om Klara.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lydboktips til femåring?Kan en kjøpe bøker fra Go'boken uten å være medlem? Jeg har ikke lyst til å binde foreldrene til et medlemskap der de må huske å avbestille bøker.
|
|
![]() |
|
|