|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?
I Trøndelag. Fra Kvikne og nordover er det nok verst kan jeg tenke meg. Det er der bygene har kommet i dag. Det står på vegmeldinger nå at det er glatte partier. Det må du regne med, men det er bygene og vinden som kan bli kjip i natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Textrovert
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Argh. Jeg er skeptisk. Mannen skal hente meg på jobb, og jeg har frem til da for å endre mening.
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Jeg skjønner at det er en vanskelig avgjørelse. Drittvær! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Var en ulykke ved 15 tiden i Alvdal |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Trailer kjørte ut ved ulsberg også tidligere i dag, men den er berget nå. Ute ved kysten har de mistet oversikt over antall vogntog i trøbbel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Textrovert
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Ja, vi skal vurdere fortløpende. Vi skal følge med i media. Inntil et visst punkt kan vi jo også snu. Har ennå ikke dratt. Sitter på jobb og venter på mannen. Jeg har helt vondt i magen. Gruer meg sånn. Så jeg kommer til å ha lav terskel for å snu.
![]() |
#27 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Da ville jeg kuttet ut. Å kjøre over 50 mil og å være redd er slett ikke verdt turen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Jeg hadde ikke vært redd for å kjøre nå, egentlig. Snør tidvis ganske tett her i Trondheim nå, men jeg tenker at det bare er å ta det rolig.
![]() |
#30 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Mat, varme klær (husk votter og lue!), pledd/soveposer og full tank før fjellet så hadde i alle fall jeg kjørt.
![]() |
#31 |
can-jur
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Jeg håper du har reist, det er vinterføre ja, men helt greit.
![]() |
![]() |
#32 |
Epikur
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Ville ha kjørt uten spesielle bekymringer. Vi har aldri noensinne blitt stoppet av føre eller vær langs RV3. Det kan være områder lokalt hvor det kan være glatt eller sleipt, men det er ikke VÆR på innlandet som på vestlandet uansett. (Og vi har nå alltid kjørt over fjellet også vi, da.)
![]() |
#33 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Vi drog sørover forrige helg, og jeg anbefaler ikke turen med det været som er her nå. Nettopp på grunn av det Hillay sier, trailerne. Sørg i allefall for å ha med mat, drikke, full tank med drivstoff, noe godt før Kvikne, Berkåk. I det siste har trailerne stått i hytt og pine der oppe. Og man må venteeeeee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Jo, selvfølgelig. I slikt vær så står de strødd i grøfta og skaper mye kaos. Men jeg er ikke videre glad i dem på vinterføre generelt, når man vet at en stor del av de utenlandske kommer med sommerdekk inn i landet.
![]() |
#35 |
can-jur
|
Hehe, som en av de fastboende flirer jeg litt av dette altså, Det høres jo at som DEN utposten. Jeg har ikke matpakke i bilen når jeg henter i barnehagen altså. Selv om vi støtt står å venter på de helvetes traileren som kjører av. Og hele sommeren ligger de på støtfangeren vår å tuter...
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Været er ålreit her nå. Det var ikke kult en stund og det er fremdeles veldig glatt pga nullføre, men snøbygene har holdt opp (i hvert fall for en stund). |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er den utposten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Har hørt rykter om at det foreløpig ikke ligger vogntog, men at det er såpass glatt at trafikken går tregt. Det snør her, men ikke noe veldig til uvær og ikke så tett snø som tidligere i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Textrovert
|
![]() Sv: HASTER: Kjøre Oslo-Trondheim i kveld. Ja eller nei?Hilsen fra Trivelige Trøndelag! Turen gikk som en drøm. Møtte en vegg av snø mellom Ulsberg og Berkåk, men ellers var det null problemer. Utenom en time ekstremt saktegående ved Minnesund.
![]() |
|
|