|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Miley CyrusDet kan se ut som jeg skal på Miley Cirus-konsert i mai.
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Miley CyrusSkulle ikke forundre meg om det blir litt rift.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Miley CyrusHadde jeg vært steinrik, så hadde nok jeg og snuppa gått på konserten. Men jeg nektet å betale 800 kroner pr billett til Justin Timberlake, og gidder nok ikke på Miley Cyrus heller.
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Miley CyrusJeg vil bare ha påpekt at vi ikke er steinrike.
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Miley CyrusNår jeg tenker på hvor mye penger jeg har brukt på konsertbilletter i år så er jeg visst steinrik.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Miley CyrusJeg har helt klart et lemfeldig forhold til penger.
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Miley CyrusFår håpe dere får full valuta for pengene slik at hun vekselvis tar trekk av jointen/slikker på en hammer, kanskje til og med samtidig som hun gnir rompa mot noen. Bill. Merk: Hadde ikke gått om det så var gratis. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Miley CyrusJeg tror det blir gøy. Frøkna her er ikke så interessert, så vi gidder ikke. Men jeg syns hun er flink, jeg. Litt gnikking kan jo være kos. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Miley CyrusNæsj. Nellikspiker is the new black. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Helt konge
|
Sv: Miley CyrusDet blir nok en bra konsert! Den unge damen kan virkelig synge, om ikke annet. Hun kan det med å få oppmerksomhet, skape skandaler, ser flott ut og danser som bare det. Rett og slett den perfekte popstjerne. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Miley CyrusJeg tror også det kan bli gøy, men den godeste frk. Cyrus står ikke spesielt høyt i kurs hos elleveåringen etter at hun "ble helt syk i hodet". Å gå dit uten barn er ikke så aktuelt.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Miley CyrusDersom ho ikkje har fått eit samanbrot og er på rehab på den tida blir det sikkert ein bra konsert! Ho kan jo synge, men eg har ei kjensle av at det kjem til å gå samme veg som med Britney Spears og at det kjem til å bli ein del avlyste konsertar etterkvart.
|
|
|
#15 |
|
This is normal!
|
Sv: Miley Cyrus
Det er jo litt sent for påskeharen. Hm. Sesongtwerking i Norge i mai burde involvere en statsminister eller kongelig eller noe kanskje?
|
|
|
|
#16 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Miley CyrusJeg er nok med Rine på at jeg nok ikke ville gått om jeg så ble truet på livet. Jeg synes hele konseptet hun prøver å skape er så hinsides patetisk. Men kanskje hele opprøret hennes består i å være teit og en parodi på seg selv?
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Miley CyrusJeg synes ikke noe om å dra tenåringer med på konsert med en som driver marihuanapaganda åpenlyst, det er det det handler om for min del. At marihuana ikke akkurat er uvanlig blant musikere, er nå en ting, men det er ikke mange tenåringsidoler som gjør et så stort nummer av bruken som Miley Cyrus. (Bortsett fra Rhianna, da.) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Miley CyrusJeg synes Miley Cyrus tipper over fra "vanlig popstjerneidioti" til "... hjelpes", og skulle ønske hun ikke solgte en eneste billett. Men det gjør hun nok, og det går helt sikkert fort, og jeg kommer vel som vanlig til å stå vagt sjokkert i kulissene og observere hva slags søppel folk faktisk betaler for at ungene skal bli påvirket av. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Miley Cyrus
Ja, og der hørtes jeg jo helt sikkert superhappy og positiv ut, men sånn for å svare på det egentlige spørsmålet er det ikke samme hysteriet som rundt JB og 1D, men man regner vel med utsolgt rimelig kvasst, så det er sikkert lurt å kaste seg på forsalgmuligheter, hvis LN bedriver det på denne. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Miley CyrusJeg syns det er svært få artister nå om dagen som oppfører seg slik at jeg vil at ungene skal bli påvirket av det.
|
![]() |
|
|