Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 13:10   #201
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er vakker

Apropos sjekkereplikker, så så jeg et klipp fra en standupkomiker som var litt morsom - han snakket til en ung dame i publikum:
- Hi, what's your name?
- Christina
- Oh that's wonderful, my wife's name is Christina. Well, we're not actually married yet. In fact, we just met.

Gammel 11-12-13, 13:10   #202
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg kimset meg i hvert fall snarest mulig ut av dusjen. Jeg rakk forresten aldri å si at "takk som byr, men jeg er mett", og jeg var dermed muligens ubehøvlet?

En fin ting med å bli sjekket opp i dusjen er vel at man har rikelig anledning til å observere eventuell behøvling?

Gammel 11-12-13, 13:10   #203
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Apropos sjekkereplikker, så så jeg et klipp fra en standupkomiker som var litt morsom - han snakket til en ung dame i publikum:
- Hi, what's your name?
- Christina
- Oh that's wonderful, my wife's name is Christina. Well, we're not actually married yet. In fact, we just met.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:15   #204
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Kankje jeg bare skal logge meg ut og aldri mer komme tilbake hit. Hvofor kaller dere meg for et troll?

jeg er lei meg nå

Om ikke troll, så rar måte å introdusere seg. Random info om deg og ditt er jo omtrent som tant og fjas - og vi henter oss på. Jeg synes vi er snille jeg

Gammel 11-12-13, 13:17   #205
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Hi, what's your name?
- Christina

Åh, den var fin.

En gang for lenge siden da jeg var ung og vakker fikk jeg en papirrose av en mann som var på Versailles samtidig som meg, han hadde brettet den av en serviett, og rødmet og gikk sin vei, og jeg rødmet og sto igjen.

Kan fortsatt leve litt på den, kjenner jeg.

Sist redigert av Maverick : 11-12-13 kl 13:20. Årsak: Louvre, Versailles... Same, same.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:20   #206
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Hi, what's your name?
- Christina

Jeg hadde vært solgt. :sucker:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:20   #207
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi feiret 60-årsdagen til mor i harryland for en tid tilbake, vi gikk fra restauranten vi feiret bursdagen på og tilbake til hotellet, jeg med en 3 uker gammel minsten på magen i bæresele, og en litt småbrisen spanjol med gebrokken aksent ble gående ved siden av oss, og han spurte da altså meg, foran min mann og 4 barn, om jeg vil prøve å lage flere.

Sist redigert av Skremmern : 11-12-13 kl 13:25.
Gammel 11-12-13, 13:22   #208
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi feiret 60-årsdagen til mor i harryland for en tid tilbake, vi gikk fra restauranten vi feiret bursdagen på og tilbake til hotellet, jeg med en 3 uker gammel minsten på magen i bæresele, og en litt småbrisen spanjol med gebrokken aksent ble gående ved siden av oss, og han spurte da altså meg, for min mann og 4 barn, om jeg vil prøve å lage flere.

Barn (og mann) ingen hindring.

Gammel 11-12-13, 13:23   #209
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke opplevd å bli sjekket opp på butikken, men sist jeg var på den lokale matbutikken ble jeg vitne til at vekteren, som var der for å hente kontanter, sjekket opp jenta i kassa. Det var mens jeg skulle betale, og hun, på sin side, var så rødmende og forfjamset at hun gjorde masse feil. Jeg gikk ut før den eventuelle daten var i boks, så jeg vet ikke hvordan det gikk, men jeg humret litt for meg selv.

Ekte troll skriver vel mer slemme og provoserende ting, for å lage bråk, og sette folk opp mot hverandre. Dette ligner vel mer på "burde-hatt-seg-et-liv-midlertidlig-medlem", som snart vil trekke seg ut etter en del sårede og vonbråtne kommentarer om hvor lite hyggelige vi er, for deretter å gå videre til neste forum. Sett noen sånne opp igjennom ... Men så lenge vedkommende ikke gjør noen skade så er det jo bare gøy å tøyse litt en stund.

Hey, Storemor, fortell litt mer om deg selv da!

Gammel 11-12-13, 13:27   #210
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Idag er det den 11.12.13 og klokka er snart 14.15.16.

Hva jeg ikke vet!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:27   #211
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Storemor sa jo i en egen tråd at hun logget seg ut for å aldri komme tilbake.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:27   #212
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Nå sitter jeg med singlet på meg inne og briller også har jeg kløpt håret mitt kort. Jeg sitter med oppvaskhansker på meg også bruker jeg visper som mikrofon. Jeg synger sangen det handler om å leve.

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:29   #213
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette føles litt som performance art.

Tråden blir et kunstverk mens den vokser til, lissom. Høstutstillingen neste!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:29   #214
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 11-12-13, 13:31   #215
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Har du gjort alt det på bare én time? Jeg som bare har trykt i meg litt potetgull og oppdatert Fp femogtredve ganger.

Gammel 11-12-13, 13:31   #216
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå begynte jeg selvsagt å nynne på "Det handlæ om å læve..."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:32   #217
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen er mer effektive enn andre. jeg har i dag drukket to kopper kaffe, skrevet 5 linjer fag og ca. 100 innlegg på forum, spist to brødskiver og sendt klagebrev til Offentlig Instans. Nå skal jeg spise sjokolade.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:32   #218
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det ikke du som var Fru Åsta for litt siden, på et annet forum? Eller er dere flere som har samme stil?

Siterer:

Sitat:

Jeg sitter her inne med hvit boblejakke på meg. Håret mitt er helt slett og fint. Jeg har et veldig barnsligt og søtt ansikt.
Jeg er vant med å få viljen min. Faren min oppfyller alle mine ønsker.

Underholdende en stund i alle fall, men man går jo lei etter hvert.

Gammel 11-12-13, 13:33   #219
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå begynte jeg selvsagt å nynne på "Det handlæ om å læve..."

"Det handler om å sønge, så høgt som man vil!"

Joda, den er fin å få på hjernen.

Gammel 11-12-13, 13:33   #220
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

Neivel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.