|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Best med kalkunbryst eller filet? Tips ønskes!HJELP: jeg får en kokk på besøk på nyttår. Han vet jeg ikke kan lage mat og har nok få forventninger til maten. Så hvordan kan jeg imponere han? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Best med kalkunbryst eller filet? Tips ønskes!Er du helt sikker på at du vil servere kalkun? jeg kjenner noen (gode) kokker og ingen av dem er særlig begeistret for kalkun. Just sayin.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Best med kalkunbryst eller filet? Tips ønskes!Eg har ei oppskrift gode kalkunbryst, henta frå boksen som kalkunen blei kjøpt i. Dog er dette mektig. Hugsar ikkje kor mange dette er tenkt til, men eg vil anta 4 personar kanskje. Så du bør doble nesten.
Jente 2003 og gut 2005 Sist redigert av Syrin : 13-12-13 kl 16:29. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Best med kalkunbryst eller filet? Tips ønskes!Dette hørtes fantastisk godt ut, Syrin, skal absolutt prøves. Jeg mener, fløte bacon og hvitløk? Whats not to like? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Best med kalkunbryst eller filet? Tips ønskes!Nyttårstradisjonen er kalkun! Sånn er det med den saken! :-) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Best med kalkunbryst eller filet? Tips ønskes!Takk for tips! Flere ønskes! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Best med kalkunbryst eller filet? Tips ønskes!Søk opp den store kalkuntråden du finner her inne - der er det mange tips.
|
|
|
#8 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Best med kalkunbryst eller filet? Tips ønskes!Kalkunbryst og kalkunfilet er jo samme.. Kvereluere litt her.. |
|
|
|
![]() |
|
|