|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Ludvig Nessa - om ytringsfrihet
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Ludvig Nessa - om ytringsfrihetJeg synes slike aksjoner er forkastelig.
|
|
|
#3 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ludvig Nessa - om ytringsfrihetHelt enig.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ludvig Nessa - om ytringsfrihetHvor enn jeg misliker abort, så misliker jeg mennesker som Nessa omtrent like sterkt. Han misbruker ytringsfriheten på det groveste og jeg syns han burde straffeforfølges for trakassering og sjikane.
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ludvig Nessa - om ytringsfrihetDet er ihvertfall sikkert, han oppnår svært lite hos flertallet i befolkningen, hvis målet er å få flere mot abort. Det er jeg ganske sikker på. Kanskje utenom i USA, der fungerer det muligens for enkelte.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Ludvig Nessa - om ytringsfrihetJeg synes han ødelegger en god del for oss mer seriøse abortmotstandere. Vi blir stempet som Nessa-fans med det samme vi nevner at vi er imot fri abort. Trist. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ludvig Nessa - om ytringsfrihet
Signerer hvert eneste ord fra Sitron her!
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Ludvig Nessa - om ytringsfrihetJeg opplevde å gå forbi et sånt arrangement på lignende plakater en gang for noen år siden, med ei som akkurat hadde hatt sin fjerde spontanabort. De plakatene rammer flere enn de som har tatt abort frivillig.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Ludvig Nessa - om ytringsfrihetÅh, fy F! Det burde vært skuddpremie på den mannen! |
|
|
|
![]() |
|
|