|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Erna Solbergs kjole
Klart man kan diskutere skoestetikk generelt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg gjorde. Og la spesielt merke til slipset til han til høyre for Erna i det bildet som lå i tråden her. Det ser ut som en litt stille protest.
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Erna Solbergs kjoleJeg får litt sånn "dronningen av England" - vibber av den typen kåpe-kjole-antrekk, og tenker at det MÅ jo være noe de har i London da om ikke annet |
|
|
|
|
|
#25 |
|
fri
|
Sv: Erna Solbergs kjoleMens jeg får litt Kristie Alley-assosiasjoner til sånt antrekk. Er sikker på at jeg har sett henne i et liknende antrekk, men når jeg googler er det nærmeste jeg kommer dette som nok er veldig galla: |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor er det lov til å henge seg opp i kjolen, men ikke i strømpebuksa? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes ikke det er greit å diskutere kvinners klesdrakt og utseende opp ned og i mente og svarte utfra det. Hva du eller andre velger å gjøre har ikke jeg noe med. Jeg tror at vi diskuterer kvinners utseende mye mer enn menns på samfunnsnivå og tenker at det ikke er uproblematisk at det er slik - uten at utspillet mitt var ment å gjelde noen av dere som diskuterer i denne tråden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Stiv
|
|
|
|
|
#29 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Erna Solbergs kjoleJeg synes det er mer ugreit å diskutere utseendet og klesdrakt - da spesielt i negative ordelag - til politikere enn til kjendiser. De sistnevnte lever oftest av utseendet, de første håper jeg har atskillig mer å bidra med.
|
|
|
#30 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Erna Solbergs kjoleÅ lure på kor ein kjole ein synest er fin er kjøpt er sjølvsagt heilt ok, men eg skjønner ikkje korfor (kvinnelege) politikarar si strømpebukse eller hælar skal vere relevante i det heile tatt. Og eg meiner det er ei kjønnsgreie, ein snakker ikkje om menn på same måten. Det er òg ein medverkande faktor til at eg synest det er ugreit.
|
|
|
|
#31 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nemlig.
|
|
|
|
|
#32 |
|
Librocubicularist
|
Fotballfruen lever jo av å posere. Det er ikkje det som er hovudoppgåva til ein politikar.
|
|
|
|
#33 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Erna Solbergs kjoleFeminist eller ikke: det er da mye mer interessant å diskutere kvinners klær enn menns? Ikke det at en dress er en dress, men det er ikke veeeeldig mye å si om det heller... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Erna Solbergs kjoleDette var en tråd om kjolen, ikke om talen eller politikken hennes. Jeg synes kjolen hadde vært penere med høyhælte sko til (nå ble den veldig kjerring, synes jeg) derfor skrev jeg det jeg gjorde. Det var forresten ingen som reagerte på kommentarene om at kjolen var fin...? |
|
|
|
|
|
#35 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Erna Solbergs kjoleJeg innbiller meg at Erna Solberg er ei dame uten den store interesse for klær mm. Mener at hun sjelden er å se i høye heler og det er det sikkert nok en grunn til. Tenker at hun nok har fått hjelp i den siste tiden hva antrekk angår. Og ja hun er lekker i rødt |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pauset
|
Det er kanskje ikke penest, men jeg skulle virkelig ønske at høye heler ble helt avleggs med tanke på hva det utsetter føtter, ben og rygg for. Heia Erna! (Og jeg stemte ikke blått engang.. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
fri
|
Sv: Erna Solbergs kjoleSynes ikke det er kritikk å si at man synes det er penere med høyhælte sko til en flott drakt. Samtidig så er det kommet mye flere pene lave sko i det siste, og klarer man ikke gå med høye hæler så finnes det fine alternativer. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Erna Solbergs kjoleJeg er helt enig med rine her, ser jeg. En pen kjole/drakt blir lett tantete med tett strømpebukse og fornuftige, lave sko - litt hud og hæler gjør antrekket mer elegant. På samme måte som det er penere med nypusset sko til dress og at en nøytral beltespenne er mer elegant enn et med et stort motiv på. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Erfaren nok
|
|
![]() |