|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du glemt å si ifra? | |||
| Nei, jeg svarer alltid i god tid. |
|
66 | 71,74% |
| Ja, men jeg kom på det og ga beskjed dagen før. |
|
6 | 6,52% |
| Ja, men kom på det samme dag og ga beskjed da. |
|
2 | 2,17% |
| Ja, jeg glemte det helt. |
|
14 | 15,22% |
| Har aldri blitt invitert, men vil se svarene her. |
|
4 | 4,35% |
| Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du glemt å si ifra?Ja, jeg har glemt det en gang, skal innrømme det. Men svarer vanligvis i god tid.
|
|
|
#24 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har du glemt å si ifra?Jeg svarte nei, jeg svarer alltid i god tid...
|
|
|
#25 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du glemt å si ifra?Mirakuløst nok har jeg alltid klart å holde kontroll på akkurat det, men tør ikke svare "svarer alltid i god tid", for det er nok bare et spørsmål om tid før svima meg blingser og glemmer det.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Har du glemt å si ifra?
Det hendte oss en gang også.
|
|
|
|
#27 |
|
Leser
|
Sv: Har du glemt å si ifra?
Har aldri glemt det. Men hos oss er det vanlig å kun gi beskjed hvis man ikke kommer, det gjør saken litt enklere.
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Sv: Har du glemt å si ifra?Vi glemte det en gang. Men det var en del formildende omstendigheter ute og gikk, bl.a. en invitasjon uten etternavn, adresse og telefonnummer samt en forsvunnet adresseliste. Normalt sier vi fra i god tid.
|
|
|
#30 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Har du glemt å si ifra?Sier alltid fra! Den ene gangen vi ikke gjorde det, var den gangen pappa hadde glemt invitasjonen (delt ut i barnehagen) i bilen, og jeg fikk ikke vite om at det hadde vært bursdag, før ETTER at selskapet hadde vært...
|
|
|
#31 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Har du glemt å si ifra?har aldri glemt å si fra |
|
|
|
|
|
#33 |
|
superbruker
|
Sv: Har du glemt å si ifra?2 ganger har jeg glemt å gi beskjed, til samme barn til og med
|
|
|
#34 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har du glemt å si ifra?Nei, jeg gir alltid beskjed om sånt, når har ikke lille vært invitert i så mange bursdager enda og han har gått i de han har vært invitert i med unntak av 1 og da var han syk. Den gangen ringte jeg med engang jeg skjønte at han ikke kom til å bli frisk nok til å gå. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Har du glemt å si ifra?Vanligvis er jeg veldig flink til å ringe, men har glemt det en gang. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du glemt å si ifra?Ja det har jeg.. Eller ikke egentlig men visste at vi hadde fått en bursdagsinvitasjon i sekken fredag ettermiddag men så ikke på den før lørdag formiddag og da så jeg at bursdagen var denne lørdagen..
|
|
|
#39 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du glemt å si ifra?Har hatt mange bursdager opp igjennom årene, og det har hendt noen få ganger at foreldre har glemt å gi beskjed. Men det har ikke vært noen krise for verken meg eller mine bursdagsbarn. |
|
|
|
![]() |
|
|