|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Mariusgenser med rundfelling til minstemann, hvilken størrelse?Skal strikke det til minstemann så den passer til høsten igjen. Han fyller 2 i mai og ligger nå på rett under 75 percentil på lengde og vekt.
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Mariusgenser med rundfelling til minstemann, hvilken størrelse?Jeg ville strikket to år men dobbel vrangbord på armer og en mellomting mellom 2 og 4 års lengde på bolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Mariusgenser med rundfelling til minstemann, hvilken størrelse?Jeg ville strikket to år, og evt. gjort den litt lenger. De er store i størrelsen.
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Mariusgenser med rundfelling til minstemann, hvilken størrelse?Takk for tips, PeggyO, det var slettes ikke dumt!
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Mariusgenser med rundfelling til minstemann, hvilken størrelse?Jeg kan bidra med at jeg nettopp ble ferdig med Mariustunika til lillesøster. Der strikket jeg størrelse 6 år, og det ble en knelang kjole. Hun er jo bare 3,5, men dog. Jeg tror jeg ville strikket størrelse 2 år, og evt justert ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mariusgenser med rundfelling til minstemann, hvilken størrelse?Jepp str 2 år og litt lengre!
![]() |
|
|