|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Det later til å være en standard på ca. 14 cm dybde på speilskap, vet noen om noen som er grunnere? Helst 9 cm, 10 kan gå.
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Ifö Optio er 12. Meir enn 10, men mindre enn 14.
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Mener vi hadde et veldig grunt speilskap der vi bodde før, fra Foss bad - de har kanskje noe tilsvarende fortsatt?
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Svedbergs Jenny speilskap, dybde 8 cm |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Triolux Livorno speilskap, dybde 10cm (for du sa ingenting om pris, sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Svedbergs Indigo, dybde 10 cm, finnes også med 3 og 4 dører |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?
Nei, det er til den bittelille gjestedoen. Siden badet er lite og dusjen antagelig gjør det vått overalt ser jeg for meg hårfiksing og tannpuss på do.
![]() |
#10 |
Audacious
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Og ja, det blir speil på en av dørene. Jeg vet ikke helt hvilken, bare. Det må også være knagger det det er plass.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Vi har dette på vaskerommet; det er 11 cm. Ikke skap, da.
![]() |
#12 |
Audacious
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Det kan godt jeg ender opp med en smal hylle, altså. Bare siden dette egentlig er en gjestedo så hadde det vært fint å kunne rydde noe vekk.
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Finnes speilskap 10 cm dypt eller grunnere?Utrolig hva man får plass til på en smal hylle. Har et par runde kurver/bokser som jeg har stablet hårspray o.l. oppi, så er de mer stablet og stabil enn om de står løst på hylla. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|