|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-1 her i morges. Føles kaldere på ei øy i havgapet. Temperaturer mellom 0 og -5 er temmeleg gufsne her. Dog er eg meget happy for at det ikkje er -30.
![]() |
#22 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-15 i Oslo er veldig kald. Særlig om man må være ute. Men i forhold til å holde hus varme, starte biler, vannrør som fryser og slik foretrekker jeg nok 15 blå i kystområdene heller enn 34 blå her....
![]() |
![]() |
#24 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?Jeg har ikke opplevd mer enn -18 da jeg gikk på folkehøgskole i trøndelag. Men det var kaldt nok til at det føltes som om ørene skulle dette av om jeg gikk ut uten lue. Vil helst ikke tenke på hvordan mer enn -30 kjennes ut!
![]() |
#25 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-7,8 nå, vært nede i -17,1 i løpet av natta. Nå har det begynt å blåse, så vi har vedtatt innedag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-3-4, men det er stiv kuling/ liten storm og tett snødrev. Og rå kystluft. Jeg skal ikke skryte på meg noe, men -15, vindstille og sol var ingenting i forhold. Det er j.... kaldt ute i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?Det er så kaldt at jeg trenger nye vinterstøvler! Jepp.
![]() |
#28 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?
![]() |
![]() |
#29 |
Kontrollfrik
Det kommer noen vindkast som ikke ligner grisen. Naboens stige ramlet nettopp et eller annet sted, vet ikk hva som skjedde, men hørte et fryktelig brak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?7,5 her i dag. I går var det nesten dobbelt så mange kuldegrader. Kjipt med baby syns jeg. Men har vinterhagen som er finfin å sove i for babyen.
![]() |
#32 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?Hvor mange effektive kuldegrader er tre minus med storm, egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-18 i dag tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-16, jeg har stått i en messehall og rigget, der står alle portene oppe så vi har fått en bitende kald gjennomtrekk. Akkurat nå lurer jeg på om jeg noen gang kommer til å bli varm igjen.
![]() |
#39 |
Medlem siden: Mar 2008
Men fryktelig kaldt. Det kjennes ut som man er langt ute på vidda. Noe av det kaldeste jeg har kjent på lenge.
![]() |
#40 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?Minus 1 da jeg kjørte på jobb og hjem igjen i dag, men i går var det vel nærmere 10 plussgrader på det meste så det har blitt ganske så kaldt over natta. Jeg trodde jeg skulle omkomme da vi var ute med barna i dag, alle barna grein og ville inn, var ikke noe kjekt. Som Hya sier så er det sterk, iskald vind i tillegg og snofokker som fyker rundt, så de effektive kuldegradene er på et helt annet tall ja. Nei, var jammen godt å komme hjem og sette seg i sofaen, gitt. Jeg skal IKKE ut i dag, ikke i postkassa engang. *brrr*
![]() |
|
|