|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode dundyner, gjerne på salg?
Tror jeg må ut og kjøpe meg en sånn. I natt brukte jeg min dundyne med ullteppe over.
![]() |
#22 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gode dundyner, gjerne på salg?Masse flotte dundyner på salg hos Poulsson i Bogstadveien 66B.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode dundyner, gjerne på salg?Dundyna "Lun" fra Princess er veldig deilig, men vi har et lite problem med den, og det er at vanlige dynetrekk er for store. Vi har dobbeltdyne som skal være 200x220 cm, men det er 20 cm for mye dynetrekk på hver side, så den kan neppe være mer enn 180x200. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Gode dundyner, gjerne på salg?Takker for tips om Ikea dyner i vanlige trekk. Jeg skulle nemlig kjøpe ny dyne til snuppa, og tittet inn i denne tråden for tips. Har en ny Ikea liggende som jeg skulle sy noe av tidligere, så da bruker jeg jo den isteden
![]() |
![]() |
#28 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gode dundyner, gjerne på salg?Jeg har en rutesydd dundyne fra Ikea som jeg elsker. Den er fluffy og lett og varm og jeg har hatt den i fem år og den er like fin.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|