Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor kan jeg finne en fin duk til spisebordet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-14, 10:21   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne en fin duk til spisebordet?

Heimen i Oslo sentrum har mange fine enkle duker og i god kvalitet.
De krever stryking, men lever de til renseriet så få du de ferdig strøket på rull.

Gammel 18-01-14, 21:44   #22
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hva koster det å få vasket og strøket en duk på renseri da? Det høres så sløsete ut, men stryking er jo det kjedeligste i verden, så det er kanskje verdt det?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 23:09   #23
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hva koster det å få vasket og strøket en duk på renseri da? Det høres så sløsete ut, men stryking er jo det kjedeligste i verden, så det er kanskje verdt det?

Litt avhengig av størrelsen, men jeg har en stor linduk som er 110x350, den betaler jeg kr 100,- for å få strøket og rullet på rull. Vel verdt pengene. Men jeg innrømmer at duken havner kun på bordet i spesielle anledninger som jul og større bursdager.

Gammel 19-01-14, 00:05   #24
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Jeg har en Babette linduk fra Mandal veveri, som jeg er veldig glad i. Min er 3 meter lang, og benyttes kun til jul og 17.mai (og noen ekstraordinære ganger, som konfirmasjon). Det er kun da jeg dekker opp så lange og festpregede bord. Jeg velger derfor å levere den til vask, og får den pent strøket og innpakket tilbake. Det koster 280 kroner, men to ganger i året er det verdt det. Det er mye arbeid å stryke den selv!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.