|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?
Nei, det visste jeg faktisk ikke. Jeg fikk kjøpt et strøkent kaffesett til seks med det mønsteret for et par år siden. Det så helt nytt og ubrukt ut. Det er turi design Astrid fra Figgjo.
|
|
|
#22 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?Sånn brun bakebolle har jeg arvet fra bestemoren min, men i tillegg har vi en helt ny som er kjøpt på Bærums verk i en av de småbutikkene der. Begynner å bli et par år siden, men det kan jo hende den eksisterer enda. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?Jeg har en turkis og en oransje LeCreuset, og begge er kjempefine på bordet. Jeg både bruner kjøttet og koker suppe i de, så de kan brukes til det meste. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har to oransje og de er veldig fine å sette på bordet. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?De brune produseres fremdeles. Jeg var i en butikk i Sandnes i fjor, og der hadde de alt fra bittesmå til digre boller.
|
|
|
#26 |
|
|
Akkurat en slik laget bestemor brøddeig i. Jeg så under den og fant ikke noe merkenavn. Noen som vet hvor de lagde slike, og hvor jeg kan få tak i en slik? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
etterpåklokest
|
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?Jeg trenger en kjele til av litt størrelse og er svak for de gilde fargene til LeCreuset. Men er de noen gang på tilbud? Jeg klarer ikke ta meg råd til en. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jernia har en del LeCreuset på tilbud nå. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bare sær
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?Jeg har også en sånn brun bakebolle som moren min brukte til å sette bolledeig i.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?Vi har blant annet denne som jeg er veldig glad i |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?Kanskje jeg skal ta en tur til Le Creuset-outleten?
Gjelder ikke det hovedsakelig rød glasur?
|
|
|
#32 |
|
Bare sær
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?Aner ikke. Jeg tenkte bare stengods og gammel glasur. Min blir stort sett brukt til å ha mandariner i i julen, så andre bruksmåter hadde vært fint. Det er mye nostalgi i den.
|
|
|
#34 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: En fin bolle til å servere suppe eller gryterett i?Vi har bakebollen fra Pillivuyt med helletut. Brukes til alt.
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kjøpt begge mine på tilbud, den ene på Kitchn og den andre på Royal Design. Var 30 prosent rabatt på begge |
|
|
|
![]() |
|
|