|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Jeg har kun flydd til Houston med United og da har det ikke vært så små fly, men 2+3+2 tror jeg. Mindre og kjipere fly enn andre flyselskap og elendig service, men grei forbindelse fra Stavanger derfor har jeg valgt dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Da vi fløy med Icelandair til USA var det også slike fly. Jeg har ikke tenkt over at det var et lite fly før du nevner det nå.
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?
Vi også. Hvilken dato skal dere hjem?
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Hva mener du, Tally? Over Atlanteren, eller domestic i USA? Hvis du mener det siste så har jeg prøvd alle varianter, tror jeg. Knøttsmå vinglefly til å være firetimersflight, og digre 767 med flatbeds på samme distansen. Siden jeg er flynevrotiker sjekker jeg alltid flyet på seatguru.com, for å se hva jeg går til. ( I fjor fløy jeg et fra NY til Orlando som hadde nonstop entertainment, hvor vi fikk se film selv på vei opp og ned. Da hadde jeg med barnet, så det var utrolig digg!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Har fløyet United over dammen, riktignok via London. Kan ikke huske det var spesielt lite?
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Over atlanteren. Innenlands hadde jeg ikke tenkt over det.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Vi reiste med United 3+3 tur/retur New York i høst. Hadde ingen problemer med komforten, men større fly er jo som oftest mer komfortable. Litt pes om man måtte på do når de serverte mat, men ikke noe risting.
![]() |
#16 |
Klar
|
![]() Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Vi fløy med United hjem fra NY i fjor høst, og jeg ble overrasket over hvor lite flyet var. Det var bare 3+3, altså en midtgang, i tillegg til kjipe tv-skjermer som felles ned fra taket og ikke skjerm i seteryggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Hvis SAS, som har omtrent samme avgangstid og har 2+4+2, er et alternativ, ville jeg uten tvil valgt det. I hvert fall hvis man reiser med barn som trenger å bevege seg litt. Jeg ville dog aldri hatt problemer med 3+3 hvis jeg reiste alene eller bare med voksne.
![]() |
#18 |
Klar
|
Den hadde det i fjor ihvertfall, vi var ikke klar over at det var forskjellige fly, og to bare flighten som gikk først av SAS og United. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
Prisen er hårfint forskjellig ... for å si det mildt.
![]() |
![]() |
|
|